Karl-Peder Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) I går var jeg på konsert med Sjuende Far i Huset på Stiklestad, og tok endel bilder av dem. Jeg forventer slakt av bildet, og gjerne tips til forbedringer både redigeringsmessig og fotomessig. Ikke se bort fra at jeg senere kommer tilbake og forsvarer/forklarer diverse valg jeg har gjort. Dette er forøvrig et rent motivfoto uten en dyp, filosofisk betydning. Versjon 2 - uten gitarist Edit: Smileyfjerning. Endret 1. juli 2008 av Karl-Peder Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ikke så ille, men det er dumt at det stopper så brått ved hånden. Hodet hans virker litt "bløtt", men komposisjonen er omtrent slik man kan forvente av et livebilde. Den lille bevegelsesuskarpheten gjør seg bra. Det du kan gjør for å forbedre bildet er å klone bort gitaristen. Han bryter litt for mye med renheten i bildet. Det samme gjelder det som er på andre siden av bildet. Alt i alt et hederlig bilde som kunne ha stått i avisen. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Takker for overraskende kjapp kommentar! Godt å se at det er flere enn meg som ikke eier døgnrytme. Jeg har også selv lagt merke til den bråstoppen ved hånden, og irritert meg litt for mye over den. Jeg har bilder av ham som ikke slutter så brått, men der ser man nesten ikke fiolinen. Bevegelsesuskarpheten var i utgangspunktet ikke tenkt å være der, men jeg ser i ettertid at den faktisk kan gjøre seg greit i bildet etter sort/hvitt-konverteringen. På fargebildet synes jeg ikke den passet spesielt godt inn. Angående gitaristen og hva det nå enn er som er på andre siden av bildet, tenkte jeg at det kanskje ble litt for "tomt" uten dem, men jeg prøver å klone dem bort i morgen. Akkurat nå er jeg for trøtt, og Sleepers går på TVNorge. Om det kan sammenliknes med avisbildene vil vel vise seg: Jeg så en av lokalavisens fotografer som gikk rundt der også. Man håper jo på å kunne være på nivå med dem, i det minste en gang iblant. Endret 29. juni 2008 av Karl-Peder Lenke til kommentar
Carny Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Fint bilde. Alt som er å utsette på det er allerede blitt nevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå