konduktans Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Jeg trenger en "trykk - av, trykk - på" strømbryter som er omtrent 1 mm høy fr aunderlaget. Jeg fant en bryter på elfa som ser bra ut. Er den av/på eller er den bare trykk og hold - på, ikke trykk - av? Dere får ikke link, for den funker ikke. Kontaktfunktion: on-(on) Manöveranordning: Push button Brytförmåga ac: 1 A @ 50 V Brytförmåga dc: 1 A @ 30 V Montering: Through-panel Panelhål: 15×12,5 mm Antal knappar: 1 Antal lägen: 2 EDIT: Gå på elfa og trykk på den knappen som ser slik ut: EDIT2: Elfa code: 35-758-00 Endret 28. juni 2008 av conflict Lenke til kommentar
Sneakydecoy Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 "Momentan funktion" står det. Antar det vil si at du må holde den inne.. off-topic.. Ser Elfa har "oppdatert" siden sin.. Nå ble det jo enda værre og navigere rundt.. Hva er nå vitsen med og kryptere hele siden? Vanskelig og ha flere sider oppe og linking funker ikke. Bleh.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Veit. Idiotisk side! Men tilbake on topic. Kunne du funnet en såpass flat bryter til meg som ikke er "momentan"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå