Blakvist Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Har tatt et par bilder med Canon EOS 40d... Har bare hatt kameraet i ett par måneder så jeg kan ikke så enormt mye om fotografering. Hva syntes du? Gi meg kritikk... Endret 29. juni 2008 av Blakvist Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Bilde 1 ser det ut til at du har brukt blitz som ikke helt passet i mine øyne. Bilde 2 var fint med flotte farger. Skarpt og fint også.. Bilde 3 uintressant bilde av en trestamme. velkommen til akam btw. Endret 28. juni 2008 av chris300 Lenke til kommentar
Blakvist Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Bilde 1 ser det ut til at du har brukt blitz som ikke helt passet i mine øyne. Bilde 2 var fint med flotte farger. Skarpt og fint også.. Bilde 3 uintressant bilde av en trestamme. velkommen til akam btw. Heheh. Takk for det. Fint at det kommer rett fra levra... Tror jeg Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Det gjør det, men det vil ikke si at det er en fasit for dine bilder fordet.... Alle har foskjellige meninger vettu... Stå på.. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Her er en med godt fotoblikk! Bilde 1 synes jeg har kjempepotensiale. Det er kanskje ikke teknisk fullkomment men det kan man heller ikke forvente av en som nettopp har begynt å fotografere. I like!! Bilde 2: Her har du vært dypt inne i rododendronbusken? Liker også dette bildet. Sylskarpt og god "lysbruk"(heter det det?). Liker måten du har komponert bakgrunnen på. Lenke til kommentar
EIAACNN Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Halla Henrik Blakvist..... Legg ut bilde ditt på foto.no Legge ut bilder på diskusjon.no er litt patetisk...(måtte bruke det ordet) Lenke til kommentar
RamsFoto Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Stikk ut å skyt noen malingskuler du, EIAACNN, og la Blakvist være i fred til å legge bildene sine hvor han vil. - R Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Halla Henrik Blakvist..... Legg ut bilde ditt på foto.no Legge ut bilder på diskusjon.no er litt patetisk...(måtte bruke det ordet) Jeg har bilder både her og på dotten, og føler ikke at noen av de stedene gjør meg mer patetisk enn det andre. Er det litt trolling på gang her mon tro? Jeg synes i alle fall at du ikke bør fortsette med det, for trolling er ikke lov her. Jeg regner derfor med at du spøker, og ikke er her for å håne alle oss som legger ned vår dyrebare tid i å bygge opp et hyggelig forum for alle. Mest patetisk er nemlig den som gidder å bry seg med å oppsøke andres fora for å hetse dem på en så primitiv måte. Jeg regner derfor med at det bare er en dårlig spøk. De to siste bildene gir meg ingenting, men det første er skikkelig flott. Måten grenen sprer seg utover hele bildeflaten med sentrum i stammen er intrikat, men ikke kaotisk. Konverteringen fungerer fint slik den er, og jeg har lite å sette fingeren på her. Lenke til kommentar
oystein_i Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Det første bildet er det jeg fester meg mest ved. Vidvinkelblikket oppover fra stammen er dramatisk og fascinerende. Absolutt et flott motiv og godt observert! Lenke til kommentar
Carny Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Er det "solskjermen" som kaster skygge ved bruk av blits? Hvis ikke lurer jeg på hvordan du holder venstre hånden din mens du tar bilder. 1 og 2 var ikke så aller verst. Bilde 2 ble best..fine farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå