Gå til innhold

Er det noen muligheter for å selge 350D som er godt behandlet?

Anbefalte innlegg

Hei!

Startet for en stund siden med speilrefleks, da 350D. Men har uviklet meg mye siden, og det nye utstyret gjør at jeg ikke har bruk for det lenger. Er 350D m/ 18-55 kitobjektiv, som aldri har blitt brukt. Selve 350D er i meget god stand, og har ingen skader i det hele tatt.

Hva er deres erfaringer om salg av 350D nå? Vil det være sjangs i havet, eller er det blitt for mange etterfølgere som gjør at det ikke er aktuelt for de fleste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg solgte mitt 350d 18-55mm for 2000kr for ca 3mnd siden, men tror selv jeg var heldig som fikk såpass for det...

Skal jo legges til at det fremdeles er et godt kamera selv om det er noen år gammelt... :)

Han som kjøpte mitt var storfonøyd fikk jeg høre i ettertid hvertfall...

Lykke til... :)

Lenke til kommentar

Jeg har en 350D selv, og den selger jeg ikke - den blir kastet når den slutter å virke. Du får ikke noe særlig med penger for den; så det er bedre å parre den med en 28 f/2.8 eller en 35mm f/2. Da får du en veldig kompakt pakke som er grei å ha med når du ikke vil ha med storegut. Og den gruser alle kompakt-kameraene.

Tom

Lenke til kommentar

En annen mulighet er å ha telezoomen på det gamle kameraet og normalzoomen på det nye. Da slipper du objektivbytter.

Men det skader jo ikke å legge den ut for salg og se om du får ønsket pris for det. Svært mange kjøper speilrefleks i disse tider men mange drøyer nok kjøpet på grunn av prisene i tilbudsavisene fra elkjedene (typisk fra ca 4-5000 kr). Setter du prisen til 1900 kr så vil prisen sikkert vekke oppmerksomheten til noen. Gode steder å annonsere er her på bruktmarkedet, foto.no sitt bruktmarked, finn.no, annonse.no og henge opp lapp i nærbutikkene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...