Autoxave Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Glad for all kritikk så fyr løs. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg synes det er flott. Komponert etter alle kunstens regler, og lekkert etterbehandlet. Et meget bra bilde i sin genre. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Oi! Dette er noe av grunnen til at jeg som nybegynner henger mye på på Akam. Innimellom dukker det opp fantastiske bilder som det er mulig å hente mye inspirasjon fra. Her er det ikke mye annet å si enn; godt håndverk! Lenke til kommentar
Kaamilla Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Dette likte jeg virkelig godt. Jeg har ikke noen konstruktiv kritikk å komme med. Dog litt nysgjerrig på hvordan det ser ut i farger. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Er det IR fotografi ? Eller kun etterbehandling ? Uansett flott bilde. Tom Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Har du tatt dette bildet selv? Jeg skal ikke late som at jeg tviler, men dette hadde jeg ikke blitt overrasket over å finne i en proff fotografs portfolio! Flott bakgrunn, og veldig heldige skyformasjoner. Jeg spør også; hvor mye er etterbehandlet? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 hmm...er overrasket over at såpass mange syntes dette bilde er såpass flott, ikke misforstå, det er et bra bilde, men etter min mening så blir det alt for fiksert...alt for unaturlig Jeg selv liker naturlige landskaps bilder som fremvises så "realistisk" som mulig Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Takk for kommentarer! Tom: Nei, ikke IR, kun etterbehandlet i Lightroom. Steffenm: Selvsagt har jeg tatt bildet selv, i Byneset utenfor Trondheim. Bildet er en del etterbehandlet, men ikke mye, brukte ca 3-4 min i Lightroom. Lightroom er ikke mindre enn genial til svart hvitt konvertering. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Liker både komposisjon, motiv og etterbehandling. Høydeperspektivet er og med på å forsterke bildet. Etter mine preferanser et meget godt bilde. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Flott bilde, med mye bevegelse i seg. Lurer på hvordan det hadde blitt hvis tréet var svakt grønnfarget? Lenke til kommentar
Sakera Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Fantastisk bilde med et godt førsteinntrykk ! Men er det bare meg som synes at skyene kunne vært tonet en anelse ned - de blir litt vel mørke og stjeler mye fra resten av bildet? Lenke til kommentar
kaaholm Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg liker ikke makrell i tomat. Jeg kan virkelig ikke fordra det, men det betyr ikke at jeg ikke innser at det er et genialt produkt som både er sunt, næringsrikt og holdbart. Det er jo til og med de som liker smaken. På samme måte har jeg det med dette bildet. Det har en god komposisjon, nydelige linjer og detaljer og dramatikk i hele bildeflaten. Likevel liker jeg det overhode ikke. Det må være etterbehandlingen som ikke passer min smak. Jeg innser selvfølgelig at du har gjort det du har gjort fordi du mener det er sånn bildet ditt skal være, og du har gjort en kankende god jobb. Jeg kan jo ikke la min divergerende smak hindre meg i å gi skryt der skryt er fortjent! Lenke til kommentar
DagMM Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Dette bildet likte jeg! Det eneste jeg kan pirke på er at toppen på treet kanskje forsvinner litt i himmelen. Hadde vert artig å sett det i farger. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Støttes! Har sånn tro på at en svak grønnfarge på tréet vill vært knæsj. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Wow. Jeg må si meg enig med Lynx1. Av og til dukker det opp noen bilder jeg virkelig liker. Forunderlig nok har jeg støtt på to av disse i dag. Dette er uten tvil en av dem. Det er virkelig flott å se på, og den effekten som er påført i etterbehandlingen har gjort det veldig tøft, og ikke minst litt annerledes. Den eneste tingen jeg ser som jeg ikke liker, er det jeg tror er en lyktestolpe til høgre for treet. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Pusur1993: Irriterende med den lyktestolpen ja, men jeg forsøkte ikke engang å klone den bort, tror resultatet hadde blitt dårlig, er ikke så god til å klone. Kaaholm: Ikke mye etterredigering, 3-4 min i Lightroom. Helt ok at du ikke liker det, bra du er ærlig! PencilCase: Ja, bra forslag, men har ikke PS e.l på Mac´en min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå