Gå til innhold

ny gamer: maks 26k dual intel, dual skjermkort + (se link for mer hardware)


Anbefalte innlegg

Min mening om den:

blir nok en god pc, wtf skal du med den psuen..?

Edit: så hvor mange hdd du hadde valgt :p

Ikke kjøpe Crysis på komplett (om du ikke liker å kaste penger ut av vinduet) et enkelt kelkoo søk gjr at du finner Crysis til 150 kr.

 

Tviler også sterkt på at du trenger ekstra vifter i det kabinettet, måtte eventuelt være til skjermkortet. Edit: til hdd regenr jeg med da jeg så antallet, men er fotsatt ikke sikker på om du trenger dem, (ville undersøkt dette så du kan få en mer strømsparende pc)

Samme hdd som jeg har bestilt, tror det er et god valg, gleder meg sinnsykt til den kommer i posten.

 

God ram afik, men tror du også får denne til langt lavere priser.

 

Ser ut som et meget godt hovedkort, men hvorfor ikke innvistere i et med dual støtte: ddr2/ddr3 slik at du kan lett oppgradere da den tid kommer.

Endret av arnders
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min mening om den:

blir nok en god pc, wtf skal du med den psuen..?

Edit: så hvor mange hdd du hadde valgt :p

Ikke kjøpe Crysis på komplett (om du ikke liker å kaste penger ut av vinduet) et enkelt kelkoo søk gjr at du finner Crysis til 150 kr.

 

Tviler også sterkt på at du trenger ekstra vifter i det kabinettet, måtte eventuelt være til skjermkortet. Edit: til hdd regenr jeg med da jeg så antallet, men er fotsatt ikke sikker på om du trenger dem, (ville undersøkt dette så du kan få en mer strømsparende pc)

Samme hdd som jeg har bestilt, tror det er et god valg, gleder meg sinnsykt til den kommer i posten.

 

God ram afik, men tror du også får denne til langt lavere priser.

 

Ser ut som et meget godt hovedkort, men hvorfor ikke innvistere i et med dual støtte: ddr2/ddr3 slik at du kan lett oppgradere da den tid kommer.

jeg har ingen ekstra vifter i handlelista mi, fant ingen med dual støtte på komplett.no, jeg kjøper liksågodt crysis der og siden jeg skal kjøpe en pc for 25k der, jeg har 4hdd i handlelista mi med 3x750gb og en 300 gb raptor til s og spill, jeg ble anbefal den psuen av flere folk (trur det var flere) og de/han sa at jeg burde ta en corsair 1000w pga bråker ikke så mye og greit og ha nokk strøm til framtidlige oppgraderinger.

Lenke til kommentar
jeg har gått over hele handlekurven og oppdatert den.

Er mer "komplett.no vennlig".

Rått oppsett det der. Personlig ville jeg aldri brukt så mye på en pc.

I dataverden skjer det noe nytt hele tiden,så det lønner seg ikke å kjøpe det beste.

Om 6 mnd vil den maskinen være verdt ca halvparten.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig. Men poenget var at den er framtidsrettet, mht å ha ddr3, og at det fortsatt vil være bra mulig å få solgt hele skiten om 6mnd iom det er fortsatt nye standarder. Sånt som lydkortet, headset mus og tastatur kan man jo alltids beholde over til neste pc.

 

For å snu på det, en maskin med ddr2 nå og dualcore som han hadde satt opp er jo ikke verdt skiten i dag, iallefall ikke brukt, og IALLEFALL ikke om enda 6mnd. =)))

 

Skjønt arvtager til ddr3 for pc'r er vel ikke mye snakk om enda?

 

En 26" kommer nok uansett godt med.

 

Hovedkortet finnes jo i ddr2 modell, så en kan spare si 1500-200kr på minnet da, ved å kjøpe bra 4gb ddr2 sett i stedet.

 

Når det gjelder å kjøpe seg ny skjerm nå, ville jeg egentlig ventet.

 

120hz lcd data skjermer er ENDELIG på vei.

Endret av amiganostalgia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...