Gå til innhold

ny gamer: maks 26k dual intel, dual skjermkort + (se link for mer hardware)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som har peiling på ca fps denne pc'n kommer på i crysis og cod4 ? (på fult av alt)

 

 

Spørs hvordan oppløsning og hvor mange AA

 

 

har ikke bildet av cod4 men les andatech sin test

 

39.3 fps var ikke direkte mye :/ men men det kan ha litt med resten av systemet og da xD

Lenke til kommentar
Jeg hadde gått for DDR3 ram vist jeg skulle kjøpt en så dyr PC =D

jeg er jo ikke laget av penger heller da !

uansett ddr3 er for overpriset pr mhz

og hørt at det er bedre med bra ddr2 brikker istedenfor crapy ddr3 brikker (som jeg også har hørt de fleste på markede under 2k er)

Lenke til kommentar
jeg lurte på en ting: at det er tre samsung 24" skjermer for ca 4k på komplett hvem burde jeg ta ? og hva er forskjelen ?

 

de tre skjermene :p (hvem ville du hatt/har du ? :p)

Ta den billigste hvis ikke du trenger HDMI og innebyggde høyttalere da.

 

Oppsettet ditt begynner forresten å se veldig bra ut. Husk at Radeon 4870X2 kommer til høsten,så du bør vurdere å kjøpe det i stedet for 2 stk 4870.

Hvis du har planer om overklokking og kanskje vil ha noe som ikke alle andre har,så kan du også vurdere et DFI LANPARTY UT X48-T2R hovedkort.

Lenke til kommentar
jeg lurte på en ting: at det er tre samsung 24" skjermer for ca 4k på komplett hvem burde jeg ta ? og hva er forskjelen ?

 

de tre skjermene :p (hvem ville du hatt/har du ? :p)

Ta den billigste hvis ikke du trenger HDMI og innebyggde høyttalere da.

 

Oppsettet ditt begynner forresten å se veldig bra ut. Husk at Radeon 4870X2 kommer til høsten,så du bør vurdere å kjøpe det i stedet for 2 stk 4870.

Hvis du har planer om overklokking og kanskje vil ha noe som ikke alle andre har,så kan du også vurdere et DFI LANPARTY UT X48-T2R hovedkort.

hvis jeg skal ha en skjerm til 4k skal jeg ivertfall ha hdmi høytalere gjør heler ikke no(lan med xbox36elite O_o) :p har ikke planer om og overkloke (men man vet aldri:-)tenker jeg holder meg til rampage men for se :p får se om jeg kjøper 2x4870 eller 4870x2 hvet du prisforskjellen? det hadde jo vert bedre og kjøpt et 4870x2 nå og et sener e istedenfor og kjøpe 2 4870 nå og bytte ut begge senere :p
Lenke til kommentar
ville ihvertfall slengt på en blue-ray spiller istedenfor dvd brenner, en del blue-ray spillere kan jo brenne også og koster ikke så mye :p

Det kommer jo helt ann på brukeren. Hvis ikke trådstarter har bruk for blu-ray,så er det penger rett ut av vinduet.

Pirke pirke...det heter Blu-Ray ikke Blue-Ray.

 

alexbalibander: Du kan bruke den som tv ja.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Du skal kjøpe pc for 20 tusen pluss også har du spart 250kr på å kjøpe en 750GB disk mot 1000gb disk.

 

Det er simpelten idiotisk.

 

edit:

Med prisen på det hovedkortet, kan du likegodt kjøpe ett med ddr3 istedet, og hvorfor du har spart 400kr på ikke da heller kjøpe en kjapp quad er jo enda ett spørsmål.

 

På toppen har du valgt en skjerm med sykt dårlig input lag, en 300gb som systemdisk når du likegodt da kunne valgt en SSD disk som system.

 

Det var da ikke måte på hvor mye "feil" det var her.

 

Den noctua'n er ikke verdt penga forresten heller.

Endret av amiganostalgia
Lenke til kommentar
Du skal kjøpe pc for 20 tusen pluss også har du spart 250kr på å kjøpe en 750GB disk mot 1000gb disk.

 

Det er simpelten idiotisk.

 

edit:

Med prisen på det hovedkortet, kan du likegodt kjøpe ett med ddr3 istedet, og hvorfor du har spart 400kr på ikke da heller kjøpe en kjapp quad er jo enda ett spørsmål.

 

På toppen har du valgt en skjerm med sykt dårlig input lag, en 300gb som systemdisk når du likegodt da kunne valgt en SSD disk som system.

 

Det var da ikke måte på hvor mye "feil" det var her.

 

Den noctua'n er ikke verdt penga forresten heller.

du bist negativ ? :p du er den første jeg ser her som sier nochtua ikke er verdt penga, ssd er stygt og blah ! skal ha SPILL og os på 300gb dagens spill tar 10gb+ så 64gb ssd holder ikke, hva mener du med input lag og hvem skjerm ville du anbefalt isteden, quad blir brukt mindere i dagens programmer derfor kjøper jeg heller en dual med høyere klokke hastighet, og ddr3 liker jeg bare ikke krappy kvalitet for much money !
Lenke til kommentar

Jeg sier noctua'n ikke er verdt penga, for jeg har lest meg til tester.

Den kjøler f.eks ikke hovedkort, og forskjellen er marginal til andre kjølere. Finn en test av gigabyte power cooler 2 pro el hva fan den het.

Jeg vet noctua'n er god, men den kommer til kort. Jeg regner med du gjerne vil ha bra kjøling på resten og.

 

Jeg satt opp ett raskt oppsett med intel ddr3 maskin her.

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=77338

 

Om du tror harddisken har noe å si for hvordan ytelsen er inne i spill, så er det nok på tide å gå å legge seg.

Lenke til kommentar
Jeg sier noctua'n ikke er verdt penga, for jeg har lest meg til tester.

Den kjøler f.eks ikke hovedkort, og forskjellen er marginal til andre kjølere. Finn en test av gigabyte power cooler 2 pro el hva fan den het.

Jeg vet noctua'n er god, men den kommer til kort. Jeg regner med du gjerne vil ha bra kjøling på resten og.

 

Jeg satt opp ett raskt oppsett med intel ddr3 maskin her.

<a href="https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=77338" target="_blank">https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=77338</a>

 

Om du tror harddisken har noe å si for hvordan ytelsen er inne i spill, så er det nok på tide å gå å legge seg.

den pc'n hadde mindre plass(hdd), ikke skjerm, stygt kabinett(synes jeg og altfor overprisa), ikke os, ikke mus og tastatur og man får ikke kjøpt tre av de tinga på komplett (skal kjøpe derifra)
Lenke til kommentar

Om det er 5.25" plasser får du jo denne. som er 1000kr billigere enn 80 modellen. 18stk 5.25" plasser.

 

Jeg synes ikke kabinettet var noe fint jeg heller, men det hadde gode egenskaper og det har "alt". Pca 17 koster ca 1600 og er ganske pent, har det selv. Jeg ser ikke poenget med å ha masse bling bling lys, spess ikke i front i grunn. Det er bare irritasjonsmoment.

Lenke til kommentar
Om det er 5.25" plasser får du jo denne. som er 1000kr billigere enn 80 modellen. 18stk 5.25" plasser.

 

Jeg synes ikke kabinettet var noe fint jeg heller, men det hadde gode egenskaper og det har "alt". Pca 17 koster ca 1600 og er ganske pent, har det selv. Jeg ser ikke poenget med å ha masse bling bling lys, spess ikke i front i grunn. Det er bare irritasjonsmoment.

jeg liker det armour kabinettet jeg valgte på komplett jeg synest faktisk det var tøft, jeg trenger 1 altså en 5,25"plass(dvd rom) så det kabinettet er sløsing og det kan ikke kjøpes på komplett( sagt det før skal jeg kjøpe ALT på komplett :p) Endret av alexbalibander
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...