Gå til innhold

Mister lyden på den venstre siden

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om det er iPoden som gjør det eller så er det hodetelefonene og øreproppene som er av dårlig kvalitet.

Det som skjer, er at de fleste øreproppene jeg har hatt plutselig mister lyden på den ene siden. Alltid den til venstre mister lyden.

Kjøpte ny en, brukte på iPoden, etter 2 uker, så skjedde det det samme.

Fant en gammel hodetelefon som er nærmere 10 år gammel. Funket helt fint til jeg mistet det i ferskvann og så funka ikke venstre siden.

Kjøpte en ny hodetelefon, 2 uker etter på så mister jeg lyden på vestre siden. Og med de nye øreproppene jeg har, så holder de på å miste lyden. Er det iPod'en som gjør det?

Altså...de virker ikke på andre apparater heller. Lyden på venstre siden blir borte etter en stund.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Den venstre kanalen ligger helt på tuppen på hodetelefonpluggen, så i teorien kunne det vært ipoden. MEN da hadde det funket på andre ting. så er nok du somer for hardhendt, rykker i kabelen kanskje?

Lenke til kommentar
Den venstre kanalen ligger helt på tuppen på hodetelefonpluggen, så i teorien kunne det vært ipoden. MEN da hadde det funket på andre ting. så er nok du somer for hardhendt, rykker i kabelen kanskje?

Jeg vet ikke. Eller...plugger ut når iPoden lades eller ikke brukes. Så har jeg plugget og iPoden i lommen eller i sekken frakoblet. Hender at iPoden faller ut av bukselommen og rykker i kabelen? Derfor? :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Jeg vet ikke. Eller...plugger ut når iPoden lades eller ikke brukes. Så har jeg plugget og iPoden i lommen eller i sekken frakoblet. Hender at iPoden faller ut av bukselommen og rykker i kabelen? Derfor? :(

sistnevnte grunn ja :p

Lenke til kommentar

Hvor ligger den høyre hen da? Ser ut til den andre øreproppen holder på å miste lyden på høyre siden nå :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...