abcd423417984 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Hei Jeg har en relativt gammel maskin basert på dette hovedkortet (nForce 4-SLI AMD) og hver gang jeg har reinstallert har jeg bare dratt ned drivere fra nvidia.com (32 bit XP). Problemet er at denne gangen fulgte det ikke med lydkort driver, noe det alltid har gjort tidligere. Noen ide om hvor jeg får tak i denne driveren, og hvorfor denne ikke lenger er distribuert med nvidia sin driverpakke for nForce chipset? Endret 28. juni 2008 av invictus Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Da går du til Asus sine sider. Trykk på Audio, og velg det operativsystemet du ønsker. Lenke til kommentar
agitator Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Eller du kan gå til http://www.realtek.com.tw og få nyeste driver derfra. Det ASUS-kortet er basert på RealTek sin AC850 eller noe sånt...husker ikke helt hva den heter, men RealTek har en komplett driverpakke på sine sider som funker på alt de har av chip'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå