konduktans Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Mora mi skal oppgradere fra sin gamle siemens c65(eller noe slikt), og vil ha en telefon med god skjerm og godt kamera. Store taster er et must, og hun vil ikke ha smarttelefon, touchscreen eller noe fancy. Hu er en veldig "grunnleggende" bruker, og det eneste som betyr noe for henne er at skjermen er stor og oversiktlig, har stor skrift, og at telefonen kan ta og vise gode bilder. Jeg hater egentlig SE over alt på jord, men tenker faktisk på å skaffe hu en K810i. Er det noe for en "nybegynner"? Hu har såvidt forstått MMS, men mer kompliserte ting en det klarer hun ikke. Optimalt sett ville hun kjøpt en Nokia, ettersom jeg liker de best. De har store skjermer og rimelig bra kameraer. Hva burde hun kjøpe? Hun skal ha uten binding, og vil ha den så billig som mulig. Takk for alle seriøse svar! Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 En god kameratelefon skulle ikke være vanskelig å finne i disse dager. Noe vanskeligere vil det da være å finne en telefon med store taster. K810i er egentlig en helt grei nybegynner telefon. Den er noe treg i tastene, men har den vanlige, enkle SE menyen. Min mor forstod seg på den, og da kan jeg ikke se at ikke andre mødre skal gjøre det samme. Har du sett på noen Samsung telefoner? Noen av de har veldig greie taster, og ganske så bra kamera (litt skuffende blits på de jeg har vært borti). Ikke verdens mest avanserte telefoner, og så varer de lenge (noe som pleier å være et pluss for de som ikke trenger det nyeste hele tiden)! Prisene er vel ikke så gale de heller Kanskje du rett og slett bare skulle tatt deg tid til å sitte deg ned med henne og lære henne å bruke en smarttelefon? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Hahahahaha du er morsom du! Mamma klarer ikke engang å laste ned sine egne sanger på pc'n, så jeg tror ikke jeg skal begi meg ut på smarttelefon-veien. Når hu ser "settings"-ikonet kommer hun og roper på meg. Hu er rett og slett redd for alt som komplisert! Men kan jeg kjøpe k810i eller er det noe annet som gir mer bang for buck kameramessig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå