fcuk_IT Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Nikon D300, Nikon 18-200mm f/8, ISO 200 Rettet opp i DxO 5.1, HDR generert og tonemappet i Photomatix Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Den lakken så bare helt surrealistisk ut. Bilen ser nesten malt ut. Meget fin effekt imho! Lenke til kommentar
Carny Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Jau, biler tar seg ofte godt ut som motiv i HDR bilder. Bilen ser veldig kul ut, omgivelsene er litt tvilsomme. Edit: skrivefeil Endret 28. juni 2008 av Carny Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det første bildet var dritkult! Sylskarpt, og en fantastisk fin kontrast mellom den stilrene bilen, og den litt mer rølpete veggen med skarpe farger. Det funker knallbra. Det andre bildet har jeg langt fra samme følelse for. Selv om det er akkurat like skarpt, så er det for meg bare et bilde av en bil... Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 syns du kunne børstet vekk molla på dekkene. og ikke trekk så hardt i spakene. ellers var det stilige bilder, selv om nr 1 var best.. nr 2 ble liksom så standard Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg liker det. Det er en slags dekoreffekt i lakken. Jeg ville ikke gjort det slik, men jeg liker det likevel. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Liker deg jeg også. Digger effekten i lakken. Dette er jeg keen på å prøve. Bør vel ha en ganske blankpolert bil som utgangspunkt. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Takker for tilbakemeldinger! Jeg er helt enig med det de fleste sier her, at den første bildet ble det beste. En av ulempene med en blank og ren bil er at den vil reflektere alt, sånn sett fungerer HDR og gamle slitne matte biler bedre. Jeg skulle kanskje forberedt bedre, men bildene ble tatt i farten, egentlig fotograferte jeg andre ting - bilen ble en attpåklatt. Endret 29. juni 2008 av fcuk_IT Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg liker det så absolutt, og vinkelen du valgt på bilde nummer 2 er helt klart best. Bilen får et mer sportslig preg her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå