TomasK Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hei! Driver å ser på båt nå og den jeg har i siktet har en 60hk Evinrude. Jeg har ikke fått pratet med eier ennå, kun vært å sett båten og motor. Mulig jeg kommer til å spørre dumt nå, men kan det finnes varianter her som ikke har elektrisk hev/senk av motor når vi snakker om slike størrelser som overnevnte? Motoren er fra rundt slutten av 80 tallet. Er det forresten noe problem å montere turteller? Eller er det samme prinsipp som på bil, koble til coil? Lenke til kommentar
Golito Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hei! Driver å ser på båt nå og den jeg har i siktet har en 60hk Evinrude. Jeg har ikke fått pratet med eier ennå, kun vært å sett båten og motor. Mulig jeg kommer til å spørre dumt nå, men kan det finnes varianter her som ikke har elektrisk hev/senk av motor når vi snakker om slike størrelser som overnevnte? Motoren er fra rundt slutten av 80 tallet. Er motoren du snakker om 3 eller 2sylindret? Powertilt heter det du her mener, finnes ihvertfall 40/50hk som mangler dette. Er det forresten noe problem å montere turteller? Eller er det samme prinsipp som på bil, koble til coil? Så vidt jeg vet, ja. Evt er det vel noen som har uttak for dette i orginale kontrollboksen Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg tror det er en 2 sylindret utgave.. Har vel sikkert ikke noen powertilt denne da. Fikk bekreftet at det er uttak for turteller på kontrollboksen, så da var det i boks. Lenke til kommentar
Golito Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 2-sylinderutgaven leveres både med og uten 99% sikker på den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå