Milzit Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Har tenkt å kjøpe meg Canon HF-10. Ser at Pinnacle 12 ser ut til å ha fått støtte til det meste nå (innkludert AVCDH, Blu-ray brenning osv). Har brukt versjon 8 for lenge siden og har vært fornøyd med det. Er Pinnacle og anbefale eller burde jeg prøve noe annet? Er ikke den mest avanserte bruker, redigeringen blir ganske enkel.. Noen som har erfaringer med Pinnacle 12? Endret 29. juni 2008 av Milzit Lenke til kommentar
KnightFal Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei. Pinnacle Studio 12 er ikke lansert i Norden enda, men er nok rett rundt hjørnet. Se her for litt info og test : http://declic-video-fx.com/Pinnacle-Studio...mpressions.aspx http://www.ocmodshop.com/ocmodshop.aspx?a=1157 Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Er ikke sikker på om Sony Vegas Movie Studio Platinum har støtte for Canon, men hvis den har det, så kjøp den i stedet for Pinnacle. Er milevis foran når det gjelder stabilitet. Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) JEg har canon HF100, og før jeg kjøpte det forsikret jeg megf om at det kunne brukes med vegas. jeg leste i en norsk test at det gikk fint - det støtter jo avchd. Men jeg har ennå ikke kjøpt programmet. jeg har trialen til movie studio 9 platinum, men den vil ikke starte i vista!! Prøvd å kontakte support, men de vil bare vite serial - noe jeg selvfølgelig ikke har fordi det er en trial. Sony har også fått blu-ray-kampatibilitet! Type: "Jeg kommer ikke på nettet, fordi jeg ikke har driveren. Den må jeg hente på nettet." Endret 23. august 2008 av Spöka Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Magix Movie Edit Pro 14 Plus skal kunne handtere AVCHD, og Blue-ray. Programmet kjøpte jeg i England for noen (norske) hundrelapper. Det gis utrolig mange muligheter med det, bl. a. har du 99 spor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå