Hootie Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Eg og samboeren min vurderer å kjøpe ei tredemølle og komme oss i skjikkelig trening. Sjøl så spiller eg fotball 2 ganger i veka, mens ho har vell stort sett aldri trent meir enn å gå tur, så me er vell i ganske dårlig form begge to... Dette skal me altså gjer noke med! Vil helst ikkje bruker meir enn 7-8000 kr på tredemølla. Er det noke me bør sjå etter før me kjøper? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Så rar defenisjon av "skikkelig trening", da. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg tror det smarteste er og begynne på et treningsstudio, f.eks spinning. Distansen bort til soffaen blir temmelig kort om man alldrig har trent og skall begynne med det på egenhånd på hjemmebasis. Lenke til kommentar
usbkalkis Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Så rar defenisjon av "skikkelig trening", da. Konge svar du gir, da. Uansett! Jeg tror dere får mye mer for penga ved å komme dere på et treningsstudio . Lenke til kommentar
Camron Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Nordic Fitness selger tredemøller, de har faktisk flere i din prisklasse. Vet ikke så mye om det tekniske rundt tredemøller, så jeg kan ikke anbefale noe. http://engros.nordicfitness.no/ Lenke til kommentar
Hootie Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Nordic Fitness selger tredemøller, de har faktisk flere i din prisklasse. Vet ikke så mye om det tekniske rundt tredemøller, så jeg kan ikke anbefale noe. http://engros.nordicfitness.no/ Har faktisk fått eit godt tilbud på ei mølle derfra. Nedsatt fra 10.000kr til 8000kr. Trur kanskje eg går for den. Foresten takk for at ivertfall ein svarer på spørsmålet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå