Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Priapisme? Peyronies? Jeg vet ikke...

Gjest Deprimert

Anbefalte innlegg

Gjest Deprimert

Jeg har nå hatt et "problem" med penis i snart et år. Om det kan kalles et problem eller ikke er jeg ikke helt sikker på men jeg er litt bekymret.

Det hele går ut på at når penis er i slapp tilstand så kan den noen ganger bli litt hard, altså slapp med samtidig hvis jeg kjenner på den er den hard. Det begynnte å bekymre meg når jeg leste om priapisme og peyronies men ingenting stemmer helt med dette. Priapisme skal visst være ereksjoner men dette er kun at penis er hard når den ikke er erigert, den henger ikke rett ned når den er had men går sånn omtrent fra 30-45 grader.

Jeg skal til lege så fort jeg kan men jeg føler meg ganske deprimert over dette og ønsker litt hjelp.

Kunne jeg få vite hvordan andre sitt utstyr kjennes ut når det er "slapt" slik at jeg kan vite om dette faktisk er som det skal? Jeg går jo ikke akuratt rundt og vet hvordan andre sine peniser funker liksom.

IKKE SLETT POSTEN:

Jeg fikk posten min slettet en gang og hvorfor det vet jeg ikke. Jeg prøver å få hjelp her til noe som bekymrer meg veldig og det har det gjort i lang tid. Vennligst la det stå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min er helt bøyelig som gelé omtrent når den er slapp.

Du sier ikke om du opplever ereksjonsproblemer under samleie eller sammen med partner i forbindelse med sex, men jeg synes det høres ut som du får ufrivillig og delvis ereksjon. Dette at den står litt ut fra kroppen tyder på at den er delvis blodfyllt.

Hvor gammel er du? Hos unge menn/gutter er ikke det uvanlig at den går litt opp og ned i løpet av dagen, og kanskje spesielt om natten.

Snakk med legen din om dette. Hvis du har ereksjonssvikt i forbindelse med sex, kan legen behandle det.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Gjest

Er snart 17. Hvis jeg trykker litt på den blir den "bøyelig som gele". Jeg fant en side der folk hadde samme problemene. Er utrolig irriterende problem! Går ganske mye utover det psykiske ved å føle at noe er "galt".

Lenke til kommentar
Gjest Gjesten

De er veldig bra. Står rett opp optimalt! Men jeg er redd for framtidige problemer siden jeg ikke vet hva som feiler meg...

Kan kjennes litt "øm" uten smerte om jeg kan si det på den måten. Men funker egentlig helt greit. Bare utrolig bekymringsfult med tilstanden...

Takk skal dere ha for svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...