TechFrog Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Panelet på tv`n; Kanskje litt vanskelig å se inputs til høyre (som er sidepanel på tv), men det er altså (fra øverst til nederst); - HDMI - Wiselink (USB) - S-video - Video - Audio - Headphones Skjermkortet på stasjonær-pc er et XFX 8800GTS. For øyeblikket har jeg Viasat tuner og DVD koblet til via de to scart-kontaktene på tv`n. Tuneren har kun scart, mens dvd-spilleren har s-video og video i tillegg til nevnte scart. Begge gir gode resultater. Har også koblet til stasjonær pc via s-video/scart, men der fikk jeg kun sort-hvitt. Når jeg koblet til laptop via s-video i begge ender ble det farger. Har planer om å kjøpe enten XBOX 360 eller PS3 (har PS2 nå). Så det som skal være tilkoblet for fremtiden er altså; - Viasat tuner - DVD-spiller (mulig jeg kjøper en ny spiller med mer moderne kontakter, hvis det finnes?) - PC - XBOX eller PS3 Hva er de beste valgene med tanke på kabler, både lyd og bilde? Vil helst ha lyd og bilde i en og samme kabel, hvis det lar seg gjøre? Også er det fint hvis jeg får koblet til alt samtidig så jeg slipper å bytte kontakter "hele tiden". Ble kanskje litt mye her, men flott hvis noen med kunnskap om kabler gidder å gi noen tips Er det noe info som mangler for å få hjelp så bare spør Endret 2. juli 2008 av cheeba Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Er dette en god kabel å bruke fra PC til LCD? Edit; Never mind....saken er i boks Endret 2. juli 2008 av cheeba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå