Gå til innhold

Elkjøp satser på produktkunnskap. Not.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Det har vel aller mest med salgsteknikker å gjøre. De får nå i alle fall ikke solgt det dersom de skriver at; "dette er et skitkamera som kun passer til å ta 60 bilder med" :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Ja, kameraet er jo søppel. Kanskje de liksom prøver å antyde det ved hjelp av skrivefeil, i stedet for å si det rett ut? :D

Lagt til: Eller kanskje de prøver å nå en spesiell målgruppe...

Endret av cosmo03X
Lenke til kommentar
fikk lyst på et slikt kamera til den prisen, man kan ta seg råd til noen morsomme bilder som man ikke tør å utsette dslr for.

feks. en tur i modellflyet, tape det fast under motorsykkelen, fyllekamera osv.

Kan jo like gjerne ta bilder med mobilen. Men den har gjerne ikke karmera med 7 magpixel :-)

Lenke til kommentar

Vet dere at det er et dårlig kamera? Det er nok et oem-produkt, men trenger det være dårlig? Kun fordi reklamebyrået til Elkjøp har en korrekturleser som fikk jobben over epost mens han/hun var på fylla, eller noe slik. Hadde norsk-kunnskapene vært synonymt med kunnskaper om kamerautstyr så hadde det stått dårlig til med kunnskapene på diskusjon.no. Og de fleste andre fora der yngre mennesker møtes. Men det er sjokkerende å lese så dårlig språk i en reklame. Feil faguttrykk, men så dårlig norsk? Ganske uvanlig og sjokkerende.

Men sier det noe som helst om kamera? Nei, det mener jeg at det ikke gjør.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det var jo liksom ikke kameraet (eller prisen på det) som var poenget, men Elkjøps håpløse omtale av det. Kan ikke sammenlignes med språkbruk på forumer, her snakker vi om nettbutikken til et temmelig stort firma. Tyder på at de har elendig kontroll med informasjonen som ligger der; og at omtale av, og spesifikasjoner på produktene de selger ikke er kvalitetssikret.

Lenke til kommentar

Hehehehehe. Du skulle bare visst hvor mye kontroll som føres og hva som kreves ang produktinformasjon fra leverandørene før de får lov til å selge det til elkjøp. Jeg tror du ville blitt overraska :).

Men var det skriveleifene du mente, så er jeg enig, det er for dårlig. Bortsett fra det, så står poenget mitt, til 499,- er det et strålende kamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...