Gå til innhold

vårbilde, trondheim

dan83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er klart at lyset blir hardt på denne tiden av døgnet. Vanskelig å gjøre noe med; annet enn å vente til kvelden.

Jg synes at det lyet får litt vel mye pes; det er mulig å ta bilder på den tiden av døgnet også. Men bare en annet type bilder ...

Jeg synes også at dette bildet har noe å bidra med. Det eneste jeg synes, er at det er for mye unødvendig skog her. Så jeg har våget meg på en sterk beskjæring:

Si ifra hvis du ikke vil ha modifiserte utgaver av ditt bilde; så skal jeg fjerne det.

Tom

Lenke til kommentar
Det er klart at lyset blir hardt på denne tiden av døgnet. Vanskelig å gjøre noe med; annet enn å vente til kvelden.

Jg synes at det lyet får litt vel mye pes; det er mulig å ta bilder på den tiden av døgnet også. Men bare en annet type bilder ...

Jeg synes også at dette bildet har noe å bidra med. Det eneste jeg synes, er at det er for mye unødvendig skog her. Så jeg har våget meg på en sterk beskjæring:

Si ifra hvis du ikke vil ha modifiserte utgaver av ditt bilde; så skal jeg fjerne det.

Tom

må si meg uenig der tomsi, skogen er noe av det som jeg ønsker å vise i bildet, skogen om våren for å si det sånn :thumbup:

Det gir mer bredde i bilde og blir mer naturlig etter min mening!!

Kunne kanskje beskjært det litt, men etter min mening så har du beskjært det for mye, får jo ikke med solene sikkelig engang :hmm:

Prøv å beskjær det litt mindre, så tror jeg at det vill se bedre ut :yes:

Lenke til kommentar

jeg synes tomsi sin beskjæring fungerer mye bedre. Jeg forstår du ønsker bilde av skogen, men sånn som dette bildet er er den informasjonen til venstre og høyre lite interessant sånn jeg ser det veffal. For all del, skog kan være fint det men akkurat her fungerer bildet som sagt mye bedre med beskjæring.

Ellers er bildet godt komponert i et vanskelig lys.

Lenke til kommentar

På det originale bildet gjør det mørke partiet til høyre i skogen, at kontrasten/lysforholdene i resten av bildet blir oppfattet for sterke..

Dette "redder" Tomsi's utsnitt av bildet inn på en god måte, og gjør komposisjonen mye bedre?

Lenke til kommentar
På det originale bildet gjør det mørke partiet til høyre i skogen, at kontrasten/lysforholdene i resten av bildet blir oppfattet for sterke..

Dette "redder" Tomsi's utsnitt av bildet inn på en god måte, og gjør komposisjonen mye bedre?

Jeg syntes det er litt av sjarmen med de kontrastene jeg da men, men jeg tror jeg skal beskjære det litt, men ikke fult så mye som tomsi har gjort :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...