Gunfreak Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) det er et år gammelt men fant først ut om det i dag, tenk deg Company of Heroes, bare realistisk, du har enorme slagmarker, hauer med tanks, infanteri osv. det er på en måte en moderne versjon av close combat serien. drit kult. du kan spille som polak, fransk, tysk, engelsk og amerikansk. her må du tenke taktisk og bruke ekte taktikker og strategier for å vinne http://www.battlefront.com/index.php?optio...0&Itemid=48 grafikken er så som så, men men så er spillet mye større en coh Endret 28. juni 2008 av Gunfreak Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg sparer entusiasmen min til de legger ved Italia, Romania og Russland. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 russland er med, glemte dem. spillt første brett som alliert nå, enkelt og greit mission, spark tyskerne ut av en lite landsby, tok meg 40 minutter, brettene er flere kvadrat kilometer store, og MG'r som MG42 åpner ild fra 2000meter, så man må være forsiktig, fikk lurt tyskerene ut og tok dem fra 2 flanker. de hadde noen armerte biler og noen halftraks som jeg måtte ta ut med bazoka, mista en del menn, men tyskere mista flere Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Interesting. Hvordan lurte du dem ut? Lenke til kommentar
koronag Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Dette spillet er helt konge, jeg rundet det for en tid siden, og kan trygt si at det er en rts-favoritt. Det kommer en ekspansjon i år, hvor man er i Afrika, osv. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Interesting. Hvordan lurte du dem ut? vel jeg hadde tatt over landsbyen, når tyskerne kom med et mot angrep, de delte seg i 2, en gruppe angrep de jeg hadde i byen, mens resten flyttet seg mot forsterkingene mine. MEN jeg hadde tatt over en halftrack med en MG på og en pak40, så jeg moste dem som angep landsbyen, og flyttet da soldatene mine ut og tok resten av tyskerne i flanken, mens de var opptatt med forsterkingene mine, Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Dette høres sweet ut, spiller en del CoH for tida, men må vel gå i anskaffelse av dette også, da. Virker som det er ganske mange spill(?). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 det er 40 kampanje brett, med forskjellige kampanjer, russisk, tysk, polsk, fransk, og alliert. er en del single player brett og mp brett spillet er helt anderledes enn coh, mens coh er raske spill som er banalnsert til tusen, er dette et ekte wargame som går på å simulere krig så realistisk som mulig Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hvordan er gameplayet? Hvordan kontrollerer man units? I squads eller en og en? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 en og en, men du kan så klart gruppe dem sammen. de er tildelt en squad, der squad er en leder, en hau med rifle soldater, kanskje en form for suport weapon som MG, bazooka osv. alle soldater i spillet har navn, og div stats som intelligence eller bold osv. de får exp etterhvæt som de gjør missions, så det lønner seg å få så mange soldater som overlever som mulig. du kan også traine dem, så de kan bruke fiendens kjøretøy og våpen gi dem medaljer også. og som i coh kan du få artilleri til å skyte utenfra kartet, men det er ikke noe du må kjøpe det har man bare, du lager ikke soldater du har så så mange soldater, tanks osv for å gjøre oppdraget. man må også huske å patche spiller, det en über patch/addon på 1.2gig som fixer masse, og ikke minst legger til masse annet, 2 nye kampanjer div mission, og en quick mission maker, på en måte et skimish, der du bare velger soldater osv. for å så spille alle soldater og tanks og slikt som blir ødelagt forblir på karet, ikke noe at de bare forsviner man må være forsiktig da som sagt en mg har rekkevide på 2000meter, tanks og kanoner har rekkvide på flere tusen, Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 "Skaffer" det nå, har vilt med forventninger. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 vel, det er ikke et super polert spill som company of heroes, det er et battlefornt spill, laget for hardcore wargamgers, og budsjettet er mye lavere enn et stort spill. men er fremdeles et mye kulere spill for meg som liker realisme. en kul ting er at noen ganger overlever crewet i tankser og likt når tanksen går dom, og da løper dem ut og prøver å redde seg. men da lå 2 BAR gunners klare og plaffet dem den Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Så kjempe bra ut, og kan man virkelig være frankrike? Det finnes knapt ww2 spill der man kan styre frankrike, og ingenting er morsommere Endret 29. juni 2008 av Crispin Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 jepp både frankrike og polen kan spillers og har sine helt egene kampanjer. ble ferdig med ett brett, som tok meg 90 minutter å spille. først skal du ta en liten bakke topp, det gikk greit i begynnelsen, men så begynne de å sende tanks mot meg, jeg hadde bare to stewart tanks, og de er ubruklige så de ble sprengt med en gang av de tyske tigerne, men så begynnte de tyske tanksene å eksplodere helt av seg selv, jeg skjønte ingen til, til jeg oppdaget at jeg hadde fått forsterkinger, og de hadde skutt mot dem. når du har tatt bakken, skal du ta over en liten landsby, for å så holde den, tyskerne sender det de har mot meg, men jeg har fly og mortar suport, så jeg får tatt dem, infanteri gjør ting automatisk, skal de ta en AT gun, kaster de først granater før de stormer den Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Skal teste demoen, og om jeg liker det er det ikke umulig at det blir et lite innkjøp av dette. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Er møkk lei RTS, men dette ser jo faktisk en smule spennende ut. Kanskje det igjen er på tide å hjelpe det tredje riket på veien til verdens herredømme Endret 29. juni 2008 av toeblast Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Kjøpte dette spillet da det kom ut Ett av de beste RTS spillene som kom i 2006. Mener å huske det kom i november elns. Har dessverre ikke fått prøvd det etter patchen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 jeg måtte ha patchen, fikk CTD hele tiden uten, men nå med patchen er det stabilt som faen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Noen som vet hvordan dette kjører på Vista 64 bits? Stod at spillet (med unntak av map editor) skulle fungere normalt. Men aldri godt å vite med 64 bits OS, så de som vet kan jo gi et lite pip. Innstallerer demoen nå, så dette kan bli spennende. Liker at spillet beskrives som svært realistisk. Synes det blir litt teit med spill der tanksene har en skuddrekkevidde på 10 meter. ^^ Edit: Hrmf, får CTD hver gang jeg prøver å starte et mission. Svært trist da jeg ikke får testet spillet. Har desverre ingen maskin med XP eller 32 bits Vista på som er god nok til å teste spillet. Så da får jeg heller vurdere å investere i fullversjonen uansett. Eventuelt teste det på den "alternative" måten. En ting som er sikkert og det er at litt over 200 kroner ikke er mye for et spill, selv om det er en heldigital kopi det er snakk om. Endret 29. juni 2008 av Snorre Lenke til kommentar
koronag Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Det råeste er når man får noen skikkelige "OH SHIT"-øyeblikk, som for eksempel når man har avansert et stykke med veldig lite tap, og bare driver og micro-styrer litt, så kommer det to Tigere og en ***** Elephant over en åskam. http://img267.imageshack.us/my.php?image=t...04410335xa4.jpg http://img267.imageshack.us/my.php?image=t...04275956mp3.jpg http://img352.imageshack.us/my.php?image=t...03260401db6.jpg Dette er screens jeg har tatt selv, ergo ikke noe photoshop eller enhancements. Endret 30. juni 2008 av koronag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå