eught Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hva i all verden er det som gjør at folk har problemer med å lese at det står at man ikke kan ha større avatar enn 50x50 pixler og 6 kb? Nå er jeg luta lei av å se tråder bli ødelagt pga. kjempemessige avatarer. Størrelse i KB har ikke noe å si for meg som har ADSL, men det sitter jo folk der på <64 k linje. Håper flere folk lærer seg å lese skikkelig Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 har ikke sett no mange i det siste jeg da, men men Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Ettersom eg har forstått tar serveren imot alle bilder. Burde ikke dette være umuligt da? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Eg greier ikke å lese hva dere skriver... Bruk større skriftstørrelse Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 AssKicR: skriv litt større selv da din løk Lenke til kommentar
fondus Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 AssKicR: skriv litt større selv da din løk Han gav oss bare et glimrende eksempel på 14tiss "Humor" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå