kpolberg Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Jeg hadde en Nokia E65, som ble stjålet (tror jeg da) idag... =( Hadde heldigvis syncet alt via iSync til MacBooken min - men n¨er jeg på jakt etter en litt mindre "avansert" telefon, gjerne en nokia. Jeg har allikevel lyst til å fortsette å synkronisere kalenderen min (iCal) med kalenderen på den nye telefonen. Ellers legger jeg vekt på gode taster, og kameraet på telefonen kan gjerne være bra. Noen som har noen ideer til meg? Jeg fyller ut skjemaet også. Jeg har lyst å bruke under 1500 kr hvis det er abonnement med bindingstid på telefonen, men hvis telefonen er bra nok tror jeg at jeg kan strekke meg til rundt 3000kr. Er imidlertid veldig glad i onecall-abonnementet mitt, så håper å kunne slippe å binde meg til noen andre. Funksjoner: -Kalender: Må kunne synkroniseres, og kan godt være litt avansert. -GPRS: Ikke veldig viktig -EDGE: Ikke veldig viktig -Email klient: Hadde vært fint, men ikke et must. Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Samme hva. -Vekt: Aner ikke. -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei. Skjerm: Fargeskjerm. Ikke viktig hvor stor. Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 0 og 3000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Ja, kan ha det. Hvis med abbonement, hvilket? Perfekt hvis den er bundet til, men ikke låst til telenor (kan bruke samboers abonnement til å kjøpe tlf). Ellers har det ikke mye å si. Diverse: -Merke: Gjerne Nokia eller SE. -Kamera: Ja -Videokamera: Ikke veldig viktig. -Symbian: ?? -Infrarød port: Samme. -Blåtann (Bluetooth): Ja! -Internminne: Gjerne over 1GB. -Minnekort?: Ja takk. -MP3: Samme -Radio: Samme -UMTS: Vet ikke hva det er... -Triband: Ja. -wLAN: Kult det, men ikke viktig. - Mulighet for GPS: Kult det også, men ikke viktig. - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Trenger ikke det. -Batterilevetid: Ikke veldig viktig. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Ringing og sms, samt kalenderfunksjonen. Og så har jeg lyst å bruke kameraet mer enn jeg gjorde med den gamle. Edit: Jeg er da altså samboeren til kpolberg... så plutselig at han var logga inn her, hehe. Endret 28. juni 2008 av kpolberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå