Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bytte bilbelte til 460

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg må skifte bilbelte på min volvo 460. (Bak høyre). Men lurer på hvor jeg kan få kjøpt belte? Hvor mye vil det koste?

Evt: Er det mulig å kjøpe på høggern, og er det vanskelig å bytte selv? Kan jeg bruke hvilke som helst belter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg må skifte bilbelte på min volvo 460. (Bak høyre). Men lurer på hvor jeg kan få kjøpt belte? Hvor mye vil det koste?

Evt: Er det mulig å kjøpe på høggern, og er det vanskelig å bytte selv? Kan jeg bruke hvilke som helst belter?

kjøp billig på huggern,kan tenke meg alt fra 200 og oppover.er en veldig enkel sak og bytte-(2 skruer) det passer garantert belter fra andre biler også.men da må du sikkert bytte den låsen den du stikker belte inn i også noe du ikke trenger vist du har volvo belte i samme mod.

Lenke til kommentar
Okey, men jeg sliter litt med nå. Hvordan skal jeg få skrudd av dette? Trudde det skulle gå med kombinasjonsnøkler men det viste seg å være vanskelig.

Se bildet.

220760.jpeg

hooho flir mæ skakk...svenskan er ikke go..veta f ka du du må gjøre med det dær..sveise?er det ikke noe bolt/mutter på under siden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...