hans A Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Fikk en melding opp på skjermen i dag. Noen som vet hva som skjer hvis man velger OK? Har for tiden kabelTV fra CD med noen "gratiskanaler". Vil disse forsvinne hvis jeg velger å oppgradere? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Nå ble jeg litt usikker på hva du mener med «gratis» kanaler? :-) Hvis dette er en tuner med et helt vanlig, oppegående abonnement, skulle det vel ikke være noe farlig å oppdatere. MEN... jeg måtte faktisk kaste en viasat-tuner en gang. En av ungene trykket på OPPDATERE programvaren...og... slutt på mine «gratis» kanaler. Du leser vel sikkert mellom linjene her.. hrmmf. :-D Konklusjon: hvis alt virker greit som det skal... hvorfor oppgradere?? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Saken er vel at jeg fikk min dekoder for 3 uker siden. Men jeg har bare grunnpakken, men "alle" kanalene virker for tiden. Så jeg lurer på om "gratiskanalene" kan forsvinne hvis jeg oppdaterer. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Alle kort er åpnet for alle kanaler de første 3- 4 ukene, etter dette så blir alle kanalene man ikke abbonemerer på sperret. Så du kan nok trygt oppdatere boksen. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Alle kort er åpnet for alle kanaler de første 3- 4 ukene, etter dette så blir alle kanalene man ikke abbonemerer på sperret. Vet om flere som har "gratiskanaler" langt ut over 3-4 uker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå