arsenal82 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Har 4 downlights rett over vasken på badet som jeg mistenker det kan være noe gærnt med. Hver gang jeg slår på lyset kommer det en summelyd fra de..hva er dette?? Trenger tips? Lenke til kommentar
icer Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Sikkert ikke noe som er gale med de, det er nok trafoen som brummer... Men er skikkelig irriterende, jeg har det samme på badet mitt, men det er en armatur da... Regner med at det er bare en som summer? Da er trafoen plassert i den kassen og lyden kommer fra den, er det et nytt bad kan du klage på den og få den byttet, gjort på et kvarter... Lenke til kommentar
MacPara Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det er 2 ting som kan lage summelyd. Trafoen eller dimmeren. Om det bare er ved oppstart og ikke ved bruk eller når lyset er dimmet er det helt normalt. Summer det hele tiden eller ved dimming kan det være brukt feil type dimmer på trafoen eller en feil på dimmer eller trafo. Men en veldig svak summelyd som bare så vidt er hørbar er normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå