Fotofashion Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 så får dere bare hagle løs . Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Joda det var pen jente dette For å gå rett på sak; Bilde 1: Jeg syntes dette ble litt for oppstilt! Modellen virker ikke så komfertabel.. Feil bakgrunn... Bilde 2: Likte jentas uttrykk og positur, men bakgrunnen mener jeg også her tar for mye oppmerksomhet..! Altså helt feil bakgrunn! Bilde 3: Veldig bra uttrykk og komposisjon, kunnen kanskje hatt litt mer uskarp bakgrunn(?).. Bilde 4: Pent bilde! Likte dette veldig godt! Totalt mener jeg bilde 3 og 4 ble mest vellykket... Endret 28. juni 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Carny Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Syns de var ganske bra alle sammen. Siste og første kunne vært bedre dog. Første virker litt unaturlig, akkurat slik von-schnellfahrer sa det. Siste virker litt utbrent over hennes høyre hånd. Lyset er stort sett bra på alle. Veldig pen modell. -Som sikkert forkludrer dømmekraften litt i tillegg Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Veldig pen modell. -Som sikkert forkludrer dømmekraften litt i tillegg Her skal man i hverfall ikke skylde på modellen om bilder skulle bli dårlige.!!! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 hehe takker.. ville ikke ha studio feel til bildene.. har jeg villet det, så har jeg valgt et ensformet vegg der .. Jeg ville blande modellen inn i miljøet. Litt sånn mote blandt folk. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 De er alle sammen gode bilder, men nå begynner jeg å gå litt lei av bildene fra Trondheim. De ser stort sett ut som om de er tatt av samme fotograf, uten at det gjør dem mindre gode av den grunn. Jeg synes det er en fin ide å ta modellbilder utendørs, for det er for mange som ønsker at de var studiofotografer for tiden. Det ser ut til å være litt tidens mote, for å si det slik. Ikke at det er noe galt i det, men det er forfriskende å se at bilder av modeller kan tas ute også. Jeg ser ikke noe galt i poseringene. De er helt ok. Piken er skikkelig søt, og klærne tar i alle fall ikke bort fokuset fra henne. I det hele tatt vellykkede bilder fra alle sammen som jeg har sett til nå. Men nå har jeg altså sett nok. Godt jobba gutter. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 hehe.. skal dere ikke ha treff dere snart da PM? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 hehe.. skal dere ikke ha treff dere snart da PM? Sist søndag, thank you very much. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 der ser du hvor selvsentrert vi trøndere er Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Tagger bare tr[den til mine inlegg jeg .. >D skal kommenter da jeg er tilbake fra ferie .. >D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå