Mushaboom Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hvilke alternativer har jeg? Kjenner til MediaMonkey, ITunes og Winamp, men finnes det andre bedre alternativer? Må ha være lett å behandle/forandre filer gjennom programmet osv. Tips? Trenger ikke være gratis. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Du glemte å nemne Windows Media Player? Hehe, neida eg berre spøker. Kva ser du etter siden verken MediaMonkey, iTunes, eller Winamp held mål? Betre organisering? Dei nemnte gjer jo det meget bra! Endret 28. juni 2008 av steffenz Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Liker ikke så godt layouten til Winamp & MM og iTunes stjeler for mye av maskinen. Så jeg lurte på om det fantes flere alternativer. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hva med Amarok? Så vidt jeg fikk med meg kan den siden et par uker siden buildes for Windows. Det er sikkert en del bugs, men KDE4 skal jo være i god fremdrift for Windowsplatformen så det er sikkert ikke lenge før stabiliteten blir som forventet. Jeg kan også nevne Foobar2000 som mange liker. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Takk for det. Skal sjekke ut begge. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Kan vel nevne at MediaMonkey kan skinnes, men det var kanskje ikke det du mente med layout? Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Har alltid brukt Quintessential Player. En svært god mediaspiller som er rask, enkelt å rippe, masse fine skins og plug ins. Endret 30. juni 2008 av HiSpeed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå