Gå til innhold

Kombobrenner vil ikke brenne

Anbefalte innlegg

Har en Samsung Super-Writemaster (SH-S183, CD- og DVD-brenner) som har fungert helt fint opp til et visst punkt. Har tidligere brent DVDer og CDer med den, men i det siste har den slått litt klikk. Plutselig en dag fikk jeg ikke til å brenne en DVD - ble fortalt at jeg måtte sette inn en DVD-plate, og når jeg gikk inn i Explorer, sto det "CD Drive" når DVDen var i - jeg vil anta at det egentlig skal stå "DVD Drive".

Nå får jeg heller ikke til å brenne audio-CDer med Winamp. Får beskjed om at jeg må sette inn en blank CD-plate, til tross for at det står "Blank Disc (A:)" i menyen til venstre. Jeg kan heller ikke velge brennehastighet. Har også hatt problemer med at den ikke registrerer CDer som behøves for å spille spill, til tross for at den kan lese CDer og DVDer uten problemer.

Har prøvd å oppdatere drivere, avinstallere drivere osv. i device manager uten hjelp. Firmware skal være oppdatert, men det virker ikke som om Samsung sin oppdateringssoftware er så veldig avansert - den sier alltid at jeg kan oppdatere firmware, selv om jeg nettopp har gjort det.

Hvis noen har peiling på hva som kan være i veien, ville jeg vært lettet. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...