Keiseren av Grønland Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Kom nettopp til denne bossen, og har klart å skade hun litt, men skjønner ikke hvordan jeg skal finne hun. Når hun skyter meg med sniper, så er det noen fembots som kaster granater på meg, og når hun omsider løper bort til meg og jeg fyrer løs, blir hun jo ikke skadet (?) Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Noe som er veldig maskulint og tøft og som funket veldig bra for meg på Solid Normal. Lå under lastebilen like ved der du starter hele fighten og ventet til hun kom der jeg kunne se henne (bruk night vision). Skøyt henne et par ganger til hun løp bort, ventet til hun kom tilbake og gjorde det igjen og igjen til hun var ferdig. Tror ikke hun traff meg en gang. Det var lett å skyte ned alle soldatene også. Endret 28. juni 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Noe som er veldig maskulint og tøft og som funket veldig bra for meg på Solid Normal. Lå under lastebilen like ved der du starter hele fighten og ventet til hun kom der jeg kunne se henne (bruk night vision). Skøyt henne et par ganger til hun løp bort, ventet til hun kom tilbake og gjorde det igjen og igjen til hun var ferdig. Tror ikke hun traff meg en gang. Det var lett å skyte ned alle soldatene også. FInt du sa det, med en sånn taktikk snakker du mitt språk:P Problemet er bare at jeg prøvde akkurat det, og hun kommer jo ikke tilbake? Ser hun bare en gang og deretter må jeg videre ut i mappet for å få tak i hun. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hun kom tilbake for meg.. jeg bare skøyt ned soldatene som kom.. Det var en gang det tok litt tid.. tror da det hjalp å skyte noen skudd så hun hører hvor du er. Hvilken vei vinden blåser avgjør også om hun lukter deg tror jeg. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Dra til Liquid's Hind D, som er omtrent rett fram og litt til høyre, skyt ned FROGSa på veien, og jobb rundt det området. Funker fett det. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det skal være mulig å kunne høre hvor Crying Wolf befinner seg om en bruker hennes høylytte pusting som en indikasjon på hvor hun er. Videre så sier Otacon (om du skulle ringe han) noe som at hun kan lukte Snake, og at om han skal snike seg innpå henne, må han gå mot vinden. Så det er lurt å se hvor vinden blåser når du er ute og leter etter henne (du finner retningen ved å høre etter henne). Når du så skal snike deg fremover, så må vinden blåse vekk fra Crying Wolf, slik at Snake's duft ikke blir blåst mot henne. Samtidig bør du bruke Night Vision/Thermal Vision til å se etter hennes varme når hun er stasjonær. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Også en fordel å bruke Sniper-riflen for mye damage, tror jeg. Men jeg spilte på Liquid Easy, så hun tålte nesten ingenting, når jeg snipet henne, der jeg lå under trucken. Lenke til kommentar
NovaWizard Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg løpte rundt med granade launcheren for å ta henne, skyt bossen med den så flippern over så kan du skyte mere før den kommer opp igjen. Funka bra, dette var på Big Boss Hard. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 I tillegg må du vente på at hun popper ut for å bruke gunneren. Først da kan du skade henne. Du ser det hvis du har night vision og en heftig sniper, rett siktet mot henne og skyt det som er hvitt. Alternativt kan du skyte de små sylinderene for å både skade og slenge henne over ende. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Ok takk for hjelpen. Tok hun nå etter tredje forsøk. Jeg brukte den granatkasteren på hun. Brukte rundt 10 fulltreffere for å få hun ned. Holdt meg til lastebilen hele tiden og krøp under når livet ble lite. Men brukte allikevel rundt 8 rations under kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå