Gå til innhold

Tips til Crying Wolf i MGS4 ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe som er veldig maskulint og tøft og som funket veldig bra for meg på Solid Normal.

Lå under lastebilen like ved der du starter hele fighten og ventet til hun kom der jeg kunne se henne (bruk night vision). Skøyt henne et par ganger til hun løp bort, ventet til hun kom tilbake og gjorde det igjen og igjen til hun var ferdig. Tror ikke hun traff meg en gang. Det var lett å skyte ned alle soldatene også.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Noe som er veldig maskulint og tøft og som funket veldig bra for meg på Solid Normal.

Lå under lastebilen like ved der du starter hele fighten og ventet til hun kom der jeg kunne se henne (bruk night vision). Skøyt henne et par ganger til hun løp bort, ventet til hun kom tilbake og gjorde det igjen og igjen til hun var ferdig. Tror ikke hun traff meg en gang. Det var lett å skyte ned alle soldatene også.

FInt du sa det, med en sånn taktikk snakker du mitt språk:P Problemet er bare at jeg prøvde akkurat det, og hun kommer jo ikke tilbake? Ser hun bare en gang og deretter må jeg videre ut i mappet for å få tak i hun.

Lenke til kommentar

Det skal være mulig å kunne høre hvor Crying Wolf befinner seg om en bruker hennes høylytte pusting som en indikasjon på hvor hun er.

Videre så sier Otacon (om du skulle ringe han) noe som at hun kan lukte Snake, og at om han skal snike seg innpå henne, må han gå mot vinden. Så det er lurt å se hvor vinden blåser når du er ute og leter etter henne (du finner retningen ved å høre etter henne). Når du så skal snike deg fremover, så må vinden blåse vekk fra Crying Wolf, slik at Snake's duft ikke blir blåst mot henne. Samtidig bør du bruke Night Vision/Thermal Vision til å se etter hennes varme når hun er stasjonær.

Lenke til kommentar

I tillegg må du vente på at hun popper ut for å bruke gunneren. Først da kan du skade henne. Du ser det hvis du har night vision og en heftig sniper, rett siktet mot henne og skyt det som er hvitt. Alternativt kan du skyte de små sylinderene for å både skade og slenge henne over ende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...