Crazedsquirrel Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hei igjen. Lurer på åssen jeg få windows media player til å hente info om musikk, bibliotek osv fra lagringskortet med en gang, automatisk, istedet for å måtte gå inn og bytte manuelt hver gang. Takk på forhånd mvh Øivind Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hva mener du? Er det ikke bare å trykke "Oppdater Bibliotek"? All infoen og sanger dukker jo opp da.. Lenke til kommentar
Crazedsquirrel Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Joda, ikke noe problem det, men hver gang jeg starter opp wmp er den forhåndsinnstilt på å hente infoen fra "min enhet" og ikke lagringskortet, dette gjør at jeg må trykke på bibliotek og velge lagringskort for å komme frem til min musikk (som alt er på lagringskortet) Og den husker ikke at jeg har velgt lagringskort, når jeg så starter opp wmp neste gang, må jeg inn og velge kortet på nytt. Lyst at den skal stå kronisk på lagringskort Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Aha! Ja stemmer at den gjør det. Dette er ikke noe jeg irriterer meg over. Men jeg har byttet mediaspiller for lenge siden. Jeg bruker CorePlayer, og vil si at dette desidert er det beste mediaprogrammet til Windows Mobile. Nevn ett format, og den kan spille det av. Den takler også bildefiler. Pluss YouTube-spiller er intigrert, slik at du kan se YouTube videoer slik som på iPhone. Lenke til kommentar
Crazedsquirrel Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Core player fungerer som juling, men får ikke til å funke med handsfree headsett, slår seg bare over på lydbehandlingsprogrammet når jeg skal gå videre til neste sang. Så står igjen med samme problemet... =/ Lenke til kommentar
µT. Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 HMM! Dette var merkelig! Jeg kan ikke akkurat si at jeg kommer på hva årsaken kan være. Men kommer jeg på noe, så skal jeg si ifra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg