X-Mode Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 hvor kan jeg kjøpe en skredderdukke? presse og diverse skredder-redskaper Lenke til kommentar
MSg Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Kontakt systua på et teater, de vet det garantert.. Lenke til kommentar
HellsBells Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 hvor kan jeg kjøpe en skredderdukke?presse og diverse skredder-redskaper Du mener en byste? Regulerbar eller en bestemt størrelse? Stort sett selges slikt hos litt større stoff, og tekstil butikker og noen er ofte kalt sysenter. Også hos selgere av symaskiner. Du kan jo prøve symaskinhuset.no, stoffogstil.no Stoff og stil har hvertfall byster i butikk. hva mener du med skredder-redskaper? Målebånd, saks, knappenåler, kritt og strykehjern? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Vi hadde en slik justerbar dukke i klasserommet vårt før. Vet ikke helt hvorfor.. Men kan sikkert se om denne finnes fortsatt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 http://www.altomhaandarbeide.no/page192.as...mp;parent=27000 Der ble min kjøpt, er veldig fornøyd med den=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå