Gå til innhold

Nintedo Wii og Saves


xFreakyx

Anbefalte innlegg

Yessda, sitter her med Super Smash Brawl og har runnet det endelig. MEN såklart har jeg fått tilbake pixel feil på min wii (svarte prikker som dukker opp på skjermen). den har vært på reperasjon før engang. det funket litt men det kom tilbake :\ jeg har da nødt til og sende den enda en gang tilbake på nytt. Sist gang så mistet jeg såklart Zelda-save på over 40timer. og nå ser det da ut som om jeg må sende inn wii på nytt, jeg har da spilt MYE smash bros brawl, men fant ut at jeg ikke får kopiert denne saven på SD kort. hva i helvete? sorry ordbruk men detta er er DÅRLIG gjort.. nå sitter jeg da med en Wii som MÅ repareres og ikke muligheter for backup av noen av spillene pga kopi beskyttelse på dem. :thumbdown:

 

hva skal jeg gjøre? bare miste savene mine? og bruke masse timer igjen for og runne det? nei fy faen. mister lysten til og ha en Wii i det hele tatt.. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, vet, idiotisk, men du må nok miste Brawl-saven din. Det måtte jeg med US-versjoen for et par-tre måneder siden. Irriterende, men du får bare bygge opp det du har mistet igjen. Sorry, ikke annet å få gjort.

 

 

men MÅ reperatørene slette HD'n? altså formatere den. jeg har jo bare grafikk feil på den :S litt dumt dem må slette alt bare for det :\\ faen! har jo Endless Ocean save på masse timer og :(

Lenke til kommentar
Jeg hadde samme feilene som deg, og jeg fikk ny.. Mista savegames jeg og.

 

 

faen :\ da må jeg ta farvell med over 20 timers spilling :( 13-14 timer med Super Smash Brawl og ca 10 på Endless Ocean :( jeg som kom meg forbi skumle dypet på Endless Ocean :\\ skummelt der :O

Lenke til kommentar
Nintendo skal kunne overføre lagringene fra en konsoll til en annen. Send en mail til [email protected] og få info om hva du må gjøre.

 

Har du et SD-kort, kan du selv også ta vare på lagringene dine.

 

 

jeg har SD-kort. men når jeg prøver og ta vare på Super Smash Brawl så står det at det kan ikke gjøres. samme med Endless Ocean :\ leste at det var noe med kopibeskyttelse. hmmf. men må Mario Galaxy så funker det :S

 

tror du jeg kan sende mail og høre om hvordan jeg skal gjøre det? for jeg har lite lyst til og miste saves enda engang :\

Lenke til kommentar
Nintendo skal kunne overføre lagringene fra en konsoll til en annen. Send en mail til [email protected] og få info om hva du må gjøre.

 

Har du et SD-kort, kan du selv også ta vare på lagringene dine.

 

De sa til meg at jeg måtte overføre saves selv.

 

 

det er veldig teit, for jeg får ikke kopiert Super Smash Brawl saves til SD kort. det kommer "Could not copy to Card" ellerno. det skjer bare på Brawl og Endless Ocean :\

 

hvordan skal Nintendo da få tatt vare på saves?

 

men sendte en mail til dem nå og spurte hva jeg skulle gjøre. om det var mulig eller ikke. så får håpe på svar på mandag :S

Lenke til kommentar
Hvilket SD-kort bruker du? Wii støtter ikke mer enn 2GB. Enkelte 4GB kan fungere, men du kan bare bruke 2GB av det.

 

 

jeg har Lexar 1GB SD Card. så tror ikke det er noe galt der.

 

men jeg har lest det er fler folk som ikke får kopiert saves til Super Smash Brawl pga kopi beskyttelse :\

Lenke til kommentar
Spill med Online muligheter kan ikke kopieres over på SD kort tror jeg, men som sakt skal Nintendo kunne ordne det hvis du sender til dem.

 

 

ser ut som det ja.. Endless Ocean er online det også. men Nintendo SKAL kunne få spart på saves på min Wii? og visst dem ikke gjør det, altså visst jeg får tilbake Wiien min uten saves hva burde jeg gjøre da? gi dem en sikkelig klage? :\

 

 

altså jeg blir så LEI av Wii når slikt her skjer :\ i alle fall spillene. hvem har lyst til og spille gjennom Zelda 2 ganger?? har ikke putta inn Zelda cd'n jeg. etter den første reperasjonen der 40 timer gikk rett i vask :(

Endret av xFreakyx
Lenke til kommentar
altså jeg blir så LEI av Wii når slikt her skjer :\ i alle fall spillene. hvem har lyst til og spille gjennom Zelda 2 ganger?? har ikke putta inn Zelda cd'n jeg. etter den første reperasjonen der 40 timer gikk rett i vask :(

 

Zelda lar seg jo kopiere.

 

Og spørsmålet ditt om hvem som gidder å spille zelda 2 ganger, så er det nok en del av oss. Syns Zelda TP er et av de beste spillene noen sinne, så jeg skal nok spille det flere ganger. Og spille Zelda er underholdning og nytelse, og si at 40 timer gikk i vasken er bare tull.

 

Og til slutt, hvis du ikke skal spille det igjen, hva skal du med save games da. Du kan også laste ned andres save games til Zelda hvis du vil ha en komplett Zelda save-game.

 

Brawl derimot er det verre med ... Nintendo burde hatt en egen save-games server til alle maskinene hvis de er så redde for at save gamesene skal komme inn på en SD.

Lenke til kommentar
altså jeg blir så LEI av Wii når slikt her skjer :\ i alle fall spillene. hvem har lyst til og spille gjennom Zelda 2 ganger?? har ikke putta inn Zelda cd'n jeg. etter den første reperasjonen der 40 timer gikk rett i vask :(

 

Zelda lar seg jo kopiere.

 

Og spørsmålet ditt om hvem som gidder å spille zelda 2 ganger, så er det nok en del av oss. Syns Zelda TP er et av de beste spillene noen sinne, så jeg skal nok spille det flere ganger. Og spille Zelda er underholdning og nytelse, og si at 40 timer gikk i vasken er bare tull.

 

Og til slutt, hvis du ikke skal spille det igjen, hva skal du med save games da. Du kan også laste ned andres save games til Zelda hvis du vil ha en komplett Zelda save-game.

 

Brawl derimot er det verre med ... Nintendo burde hatt en egen save-games server til alle maskinene hvis de er så redde for at save gamesene skal komme inn på en SD.

 

 

og si 40 timer i vasken er tull.. ja det er det. for jeg var ikke ferdig med spillet.. dermed må jeg gå gjennom hele greia til dit jeg var. dermed blir det 40timer kasta i vask.

zelda lar seg kopiere ja, var derfor jeg sa til reperatør at dem skulle ta kopi av save. vart det gjort? nei.

 

og det med brawl er helt idiotisk. dem burde da ha noe slikt som du sier ja. savegame som legger seg på din egen server eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...