ogajor Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Bildet er tatt med Olympus E-510, brennvide 27mm f10 & 1/160s iso100. Jeg liker dette bilde for dens historie og stil, den poserer liksom for meg! Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Vet ærlig talt ikke helt hva jeg synes om bildet men får vel skrive noen ord likevel. For å starte med det negative så er benken litt ute av fokus. I dette bildet liker jeg at skyggen forsvinner ut av bildet. Synes det bidro med et eller annet til komposisjonen. Forøvrig flotte, skitne farger som underbygger det som jeg antar du er ute etter å formidle med bildet. Kunne kanskje eksponert enda mere for å få frem kontrastene i murveggen bedre, men da er det vel en fare for at det hvite i benken hadde blitt utbrent. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hei Først tenkte jeg litt sånn "hva nå?" når jeg så bildet i thumb. Etter å ha hatt det stort på skjermen en stund begynte jeg å like det (det er ikke sånn at jeg ikke likte det i utgangspunktet men mer sånn at jeg var litt likegyldig vil jeg si), det er liksom ikke bare ett bilde av hærverk, som jeg først tenkte. Det er blir en litt stilig grafisk effekt med at det er litt midt på. Jeg ville vært mer nøye med at alle vinklene stemmer om jeg hadde tenkt ut ett sånt bilde, om det er det som er ditt poeng også vet jo ikke jeg, men ..ja. Ett ørlite skritt til siden så det blir helt likt, symmetrisk. Og da syns jeg også den ødelagte planken spiller en rolle. Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Liker det enkle ved motivet. Tenker forfall og slitasje, skitne og fine farger. Kunne kansje tenkt meg noe mere skarphet, men det er vel smak og behag Skyggen til benken er blitt croppet, kansje det hadde blitt enda bedre om benken hadde vært mer til høyre i bildet og fått med hele skyggen til benken ? Enten er det meg som har fått litt rare øyne eller så er benken noe uskarp... Uansett et helt greit motiv ! Lenke til kommentar
ogajor Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Enten er det meg som har fått litt rare øyne eller så er benken noe uskarp... Det er ikke dine øyne det er galt med. Jeg har lagt til uskarphet. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Man må venne seg til det. Så forsvinner den rare effekte det "uskarpe" først skaper. Bare prøv. La det stå på skjermen litt. ..... huff.. her ser det ut som jeg kritiserer det du skriver rett over. Men jeg gjør ikke det. Bare kommenterer den som spurte om det er noe galt med øynene Endret 28. juni 2008 av pybalto Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Fin fargebalanse, men jeg syns skyggen ødelegger litt. Den stjeler motivet og gjør bildet litt rotete. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg liker det. Fin detalj med blomstene. Lenke til kommentar
ogajor Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Takk for kritikken det viser seg at bilde ikke var helt å jordet. Fint at dere gir en del slingring til hva som er godt, mindre godt eller rett og slett bare dårlig. Go Muppetshow! Lenke til kommentar
gregor Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Du har virkelig fått frem møkka. Virker utrolig skittent. Ganske bra, egentlig. gregor Lenke til kommentar
ogajor Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Fornøyd med dette bildet er jeg og jeg synes det var rett og slett en taknemelig oppgave og ta bilder av denne benken. Den er så flink til å posere den slår iallefall meg. Takk for kritikken det har vært kjempegøy med mine 15minutters berømmelse hehe!. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg blir ikke lei gamle slitte motiver. Litt uendig med meg selv om uskarpheten, men den står hvertfall i stil med motivet, "gammelt og dårlig". Komposisjonen funker for meg, samme med farger og kontrast som gjør bildet hardt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå