Gå til innhold

import av skjermkort fra USA

elraj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen forskjell, er kun TV kort som KAN være forskjellig.

Men til og med der kan du bytte mellom PAL og NTSC på bildet inn og ut så det er null og niks problemer.

Er bare å bestille ivei men garantier og slikt er mye slappere der borte enn her i Norge så om det fusker så blir det verre for deg.

Lenke til kommentar
ville ikke gjort det.... du kan slite litt med garanti.... heller bruk 500kr mer og få den hjelpen du trenger i norge og så slipper du så mye styr hvis det skjer noe...

Har aldri trengt og benytte meg av garangti...

Men 500kr er ikke rare forskjellen heller da, men synes mange påpeker dette med garangti. Bruker skjermkort ol å ha mange feil?

Lenke til kommentar
ville ikke gjort det.... du kan slite litt med garanti.... heller bruk 500kr mer og få den hjelpen du trenger i norge og så slipper du så mye styr hvis det skjer noe...

Har aldri trengt og benytte meg av garangti...

Men 500kr er ikke rare forskjellen heller da, men synes mange påpeker dette med garangti. Bruker skjermkort ol å ha mange feil?

Heller aldri hatt noen feil på mine ting. Skylder på brukerfeil hos dere som har det! hihi :p

eneste jeg måtte levere inn mot garantien var en harrdisk.. var fordi jeg dunka borti PCen litt for hardt slik at den tok kvelden. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...