elraj Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Et enkelt spørsmål om "amerikanske" skjermkort kan brukes her i Norge?Tenker da på PAL/NTS og om de er kompitable med europeiske spill? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Ingen forskjell, er kun TV kort som KAN være forskjellig. Men til og med der kan du bytte mellom PAL og NTSC på bildet inn og ut så det er null og niks problemer. Er bare å bestille ivei men garantier og slikt er mye slappere der borte enn her i Norge så om det fusker så blir det verre for deg. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 .. hva er vitsen med å importere fra USA? du får bare større problemer med garanti, det koster deg mer og du får jo det samma i Norge hvis du ikke skal ha noe spesielt Lenke til kommentar
elraj Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Har noen kjentfolk der nå som kan ta med et 4870 kort tilbake for 310 dollar Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 ville ikke gjort det.... du kan slite litt med garanti.... heller bruk 500kr mer og få den hjelpen du trenger i norge og så slipper du så mye styr hvis det skjer noe... Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 ville ikke gjort det.... du kan slite litt med garanti.... heller bruk 500kr mer og få den hjelpen du trenger i norge og så slipper du så mye styr hvis det skjer noe... Har aldri trengt og benytte meg av garangti... Men 500kr er ikke rare forskjellen heller da, men synes mange påpeker dette med garangti. Bruker skjermkort ol å ha mange feil? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 ville ikke gjort det.... du kan slite litt med garanti.... heller bruk 500kr mer og få den hjelpen du trenger i norge og så slipper du så mye styr hvis det skjer noe... Har aldri trengt og benytte meg av garangti... Men 500kr er ikke rare forskjellen heller da, men synes mange påpeker dette med garangti. Bruker skjermkort ol å ha mange feil? Heller aldri hatt noen feil på mine ting. Skylder på brukerfeil hos dere som har det! hihi eneste jeg måtte levere inn mot garantien var en harrdisk.. var fordi jeg dunka borti PCen litt for hardt slik at den tok kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå