Clappy Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hei. Jeg vurderer å skaffe meg en Ipod Nano og i den forbindelse har jeg noen få spørsmål: - Finnes det flere modeller? - Jeg trenger ikke så mye lagringsplass, noen som kan ramse opp hvor mye lagringsplass man kan få Ipod nano med? - Hvordan er lyden? - Hva burde jeg kjøpe av tilbehør? - Hvor på nettet er ipod nano billigst? På forhånd takk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 -Vet ikke om noen av modellene er faset ut, men det er en avlang og en litt mere firkantet versjon med litt større skjerm. Jeg har hatt begge, har den firkanta nå. -Lagringsplassen er vel 2, 4, 8GB -Lyden er så som så, som med alle ipods. Det funker helt greit til lytting på tog eller buss eller gåturer. Det er en innebygd EQ, men egentlig er bare et par presets brukbare (Latin og Classical). Bass blir bare graut på de andre. -Kjøp ekstra headset!! De pluggene som kommer med iPod er crap av værste sort. Kjøp et headset til 2-300kr, f.eks. Sennheiser px-100 eller Portapro. Da får du en 10 ganger bedre lydopplevelse. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Skjekk prisguiden.no elns for billigste nettpris! Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Tusen takk for alle svar: D FIkk svar på alt jeg lurte på, så nå ser det ut til at jeg bestiller en Ipod med 2gb minne så snart jeg får lønninga:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 den nye modellen finnes ikke med 2gb. ville passet på å få den nye typen, siden den har bedre batteri (?) og ikke minst video Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Ah, okei; ) Da er det 4 Gb jeg må gå for? Og hvordan vet jeg at det er den nye modellen? Jeg mener hvis jeg skal bestille den fra en nettbutikk, står det om det er den nye modellen eller den gamle? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 er vel få som selger den gamle. den nye er ganske enkel å kjenne igjen, firkanta istedetfor høy http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...no_3g_black.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå