ander Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Første kvinnelige hopper har hoppet over 200 meter i skiflyging og en jente hoppet like langt som Adam Malysz i helgen (bakkerekord). Men hopprennet de arrangerte for kvinner hadde ikke kommentator en gang. Feder for det internasjonale hoppforbundet sier at han ikke vil la jentene hoppe offisiellt, rett og slett fordi det er i mot reglene. Hva sier dere, hadde det ikke vært greit med kvinnelig hoppukedeltakere? Og hvor har alle likestillingsbekjemperne blitt av i denne saken? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Jo, er jo idiotisk at de ikke skal få hoppe. Hvorfor ikke? Er de "dumme" nok til sette utfor slik så må de ihvertfall få sjansen på samme linje med menn. Kan gi min rett til å hoppe fra meg og heller gi det til en kvinne som har lyst! Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har drevet ørlite grann med hopping, og jeg unner kvinnene den moroa... De er ikke noe dummere enn oss menn, så jeg tror de vet hva de driver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå