Gå til innhold

Opera mini / Netfront til c702

Anbefalte innlegg

Jeg begynner visst å bli gammel :ph34r:

Kan en venlig sjel guide meg i hvordan jeg legger inn Opera Mini på c702 en min?

(jeg har programmet inn "et sted", den begynner å installere, men slutter på ca 90% med noen rare "feil" og ber meg slutte)

Om jeg kansksje skulle gått for Netfront istedet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har C702. Jeg brukte telefonenes standardnettleser og gikk inn på operamini.com. Der valgte jeg å laste ned (siste versjon). Alt gikk helt fint for meg, og Opera Mini fungerer helt topp, mye bedre (og raskere) enn standardnettleseren.

Lenke til kommentar
Jeg har C702. Jeg brukte telefonenes standardnettleser og gikk inn på operamini.com. Der valgte jeg å laste ned (siste versjon). Alt gikk helt fint for meg, og Opera Mini fungerer helt topp, mye bedre (og raskere) enn standardnettleseren.

Har prøvd mange ganger med mange versjoner, men klarer ikke å få det til. Får lasta den ned på maccen og sendt den til c702 med blåtann, men installasjonen feiler.

Hvis jeg går inn på operamini.com får jeg "operasjonen mislyktes".

Har også spurt Netcom kundeservice, men de ville ikke hjelpe

Lenke til kommentar
Bruk telefonens nettleser, da vil den finne beste versjon til din telefon. Og prøv denne adresse http://mini.opera.com/

Gjort det, mange ganger:

"Operasjonen mislyktes"

Fikk etter mye om og men lagt inn 3.1.2, den går på nettet, men går ingensted videre:

"Klarte ikke å koble til internett.

Kontrollen av tjenersertifikatet mislyktes.Vennligst kontroler datoinstillingen på enheten"

Jo, fin å se på 3.1.2, det kunne vært gøy å komme uti verden (som jeg virkelig gjør med standardleseren) og fått "oppgradert" via "my opera.

Men akkurat nå ser det svart ut for Opera på min c702, datoen er rett, jeg har henta ned Netcoms instillinger for n´te gang, hva er det den maser om?

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...