andersj Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Slik kan det gå når far etter barneselskapet skal rydde ballonger. Synes det var morsomt, men dere trenger ikke bruke tid på alt for konstruktiv kritikk, for det er uansett ikke et motiv jeg har tenkt å fordype meg ... unnskyld, forfølge. Ballongene lå der det var bare å ta ... Altså, skifte stillingen og ... Faen, dette er jo rene hengemyra, finne riktig perspektiv. Endret 28. juni 2008 av andersj Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det er en skikkelig morsom ide, men jeg kunne tenkt meg litt mer skarphet. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Det hvite gjenskinnet på den nederste ballongen ødelegger alt. I tillegg til skarpheten som PMnormal kommenterte. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Litt mer fokus og skarphet på øynene så hadde dette vært supert, fin bokeh som er nevnt ja. Lenke til kommentar
andersj Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Takk for svar. Akkurat dette bildet tror jeg ikke jeg vil forfølge. Men det er uansett morsomt å få innspill. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hehe, her ga du meg et smil rett før sengetid. Skal ikke kommentere hverken skarphet eller noen annent. Morsomt var det uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå