Gjest Guest_Morten_* Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 hei, jeg er 16 år og det er kjæresten min også. vi har egentlig et bra sexliv, men for noen dager siden så fortalte hun meg at penisen min er litt for stor. Jeg målte den og den er 18 cm. Hun sier den er alt for stor og vil sjelden ha sex lenger. noen tips? takk. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 bruk lang tid å kanskje glidekrem som du får kjøpt på apoteket. bruk god tid. ikke tving deg inn, siden hun er 16 er hun trang også Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Det er ikke noe å få gjort. Er den stor, så er den stor. Viktig å passe på at hun alltid er våt nok, og utvidet nok (fingre henne osv på forhånd). Kanskje leke med en dildo for å gjøre henne klar for sakene. Endret 28. juni 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det jeg pleier å gjøre, er å bruke en ring som jeg faster rundt penisroten når penisen er halvveis erekt. På denne måten oppnår man ikke full størrelse! Funker fett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå