ken8 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Fikk lagt inn Ubuntu i går på min gamle bærbare. Der hadde jeg 2 partisjoner fra før. 1 til OS og 1 til Data. Jeg slettet partisjon 1 og la inn Ubuntu, så partisjon 2 er fremdeles en NTFS partisjon. Partisjonen dukker opp som "Diverse" i Ubuntu og jeg kan gå inn og se alle mappene som er der, og jeg klarer å dele hver enkelte mappe, men jeg skulle gjerne likt å dele hele "Diverse" (Som var D: når winXP lå inne). Hvordan er dette mullig å dele hele partisjonen og ikke bare mappene som ligger i den? Håper på svar. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det går fint an, men da må trykke på selve mappen i filhierarkiet. Bare gå inn på "Diverse" som du pleier og trykk "opp"/"up"-knappen i filbehandleren. Da går du ett hakk opp i hierarkiet. Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Var ikke værre nei Stod under "Places" jeg og høyreklikket og da ble det ikke noe "Sharing Options".. Takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå