Gå til innhold

Dårlig dyrepass i dyrebutikk..onde, onde mennesker

Anbefalte innlegg

Jeg var på kjøpesenteret for noen dages siden og gikk inn på dyrebutikken..... jeg gikk bort til burene slik jeg pleier å gjøre, men føre jeg kom helt bort til burene kom det en forferdelig stank fra ett av burene...jeg gikk bort og opnet buret(vet at jeg ikke har lov). jeg løftet bort noe bommul som lå i ett av husene inni buret....og gjett hva det var der? en hanstermor med 5unger og alle var døde og i forrottnelse=S jeg ropte på betjeningen og spurte om de var helt syke som lot dem dø og ikke gjorde noe med....svaret jeg fikk: "åja, så det var det lukten kom fra. Her ta denne plastik posen og legg dem oppi du, du kan bare kaste dem i bosset utenfor".. ....så derfor lurte jeg på om noen hadde nr til mattilsynet og dyrebeskyttelsen....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At det er mulig :realmad: Når man jobber i dyrebutikk burde man i hvertfall bry seg om dyra man selger!

Tok du noen bilder med mobilen din? Hvis ikke kan det være vanskelig å bevise. Uansett så kan det jo være at mattilsynet finner noe mer lugubert. Dyrebeskyttelsen kan forresten ikke gjøre noenting med saken.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Da jeg jobbet i dyrebutikk på ungdomskolen(hver mandag) skiftet vi i burene TO ganger i uka, og det gjør de vel fortsatt.

Nei dette er for dårlig ja. meld fra!

Var det DU som måtte ta de ut og kaste de??? MAKAN. Hvordan så butikken(burene) ut sånn ellers?

Lenke til kommentar

Syntes hygienen og dyrepasset i mange dyrebutikker er alt for dårlig. Personlig syntes jeg ikke dyr burde bli solgt over disk i det hele tatt, men når det først er slik så burde man følge en viss standard. De må jo også se at de gjerne taper penger på å ha det slik. Dyreelskende kunder går et annet sted, dyr dør og de risikerer bøter.

Desverre er det slik at noen mennesker burde aldri fått ansvaret for en butikk, enda mindre en hvor de selger dyr.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nei fytte helvete. Man bør som sagt ha et visst ansvar når man jobber i dyrebutikk og samtidig ikke ta innover seg mer kritikk enn at man sender med de døde dyrene i en pose, med kunden og ber vedkommende å kaste de i søpla utenfor.

Meld ifra om de snarest og informer om situasjonen. Men desverre er jo skaden allerede skjedd.

Lenke til kommentar

Dette er en seriøs tråd, folk som skal oppføre seg som idioter og komme med tåpelige kommentarer kan gjøre dette på PM til meg. Innlegg er slettet og diverse navn er notert. :)

Håper forøvrig trådstarter gjør noe utav dette. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...