Gå til innhold

Diablo 3 er annonsert + Trailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eg er så glad! :D:D

 

Starcraft 2 og Diablo 3 vil bevise nok en gang at PC plattforma er den beste.

 

Tenk kor dårlig spela hadde vorte i forhold om dei hadde kome på multiplattform.

 

Har xbox 360, kun for å svelge games som force unleashed og GTA4, som også hadde vert bedre på data.. :(

 

Grafikken er perfekt, og vil fungere på dei fleste maskiner.

 

Så du sier dem spillene har blitt dårligere viss dem har blitt multiplattform?

PS3 og 360 viser spill som GTA IV og MGS 4 som er blant det beste man kan finne

 

Okei gears of War fra konsoll til pc, og der ble pcversjonen dårligere!!

Og jeg tipper dem legger ut store krav for Diablo III og StarCraft 2, koster vel over 5000kr for å spille dem på high!

 

Og grafikken er ikke bedre enn Titan Quest nesten og ikke bedre enn MGS 4(ja jeg vet det er anna type spill)

Lenke til kommentar
eg er så glad! :D:D

 

Starcraft 2 og Diablo 3 vil bevise nok en gang at PC plattforma er den beste.

 

Tenk kor dårlig spela hadde vorte i forhold om dei hadde kome på multiplattform.

 

Har xbox 360, kun for å svelge games som force unleashed og GTA4, som også hadde vert bedre på data.. :(

 

Grafikken er perfekt, og vil fungere på dei fleste maskiner.

 

Så du sier dem spillene har blitt dårligere viss dem har blitt multiplattform?

PS3 og 360 viser spill som GTA IV og MGS 4 som er blant det beste man kan finne

 

Okei gears of War fra konsoll til pc, og der ble pcversjonen dårligere!!

Og jeg tipper dem legger ut store krav for Diablo III og StarCraft 2, koster vel over 5000kr for å spille dem på high!

 

Og grafikken er ikke bedre enn Titan Quest nesten og ikke bedre enn MGS 4(ja jeg vet det er anna type spill)

 

Dummaste eg har høyrt.

 

Blizzard har alltid mekka spel som er moglege å spele for nesten alle datasystem. Alle spela blizzard har gitt ut til no er bevis på det. Kvifor trur du Starcraft, Warcraft3, diablo og WoW er nokon av dei mest populære PC-spela gjennom tidene?

 

Med perfekt grafikk meinte eg perfekt grafikkmotor. Spelet vil gå knirkefritt på gode innstillingar på dei fleste spelsystem. Eg vil tru sjølv eit par år gamalt low-end hardware vil køyre SC2 og Diablo 3 utan store problem. Det var tilfelle hjå Warcraft 3..

Blizzard gjer spela deira tilgjengelige for massene, det er ein av grunnane til at dei har lukkast.

 

Gears of war er designa for xbox360 og co-op mode. Spelet vart aldri spådd som eit godt PC spel uansett.

 

Samtlige av GTA spela som har komt på data har alltid hatt betre gameplay der. Det føles mykje meir realistisk å skyte med datamus enn med kontroll-sticka..

Lenke til kommentar

Jeg tror spillet blir sluppet i tredje eller fjerde kvartal neste år, med tanke på at det ble offentligjort i dag/går..

 

Jeg tror witch doc. overtar for necro. Det blir vel for mye at det gode ved å ha både necro og wd, sant?

 

Blir vel kanskje to supportklasser og, og da vil jeg tro det er en form for mage og en med bue/noe amazon-ish. +barbarian, og paladin eller noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...