Gå til innhold

Diablo 3 er annonsert + Trailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
dette blir spennende! Etter den gameplay videoen har jeg virkelig lyst på spillet! "Glede seg"

 

Ja! Gameplay videoen var syk!

 

-destroyable virements (staving..?)

- Wall of zombie..xD

- Decard Cain ;D

-fet grafikk

- 2D :D:D:D

osv...osv

 

EDIT: dobbel ting...

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Er det bare meg som syntes grafikken var litt... WoW aktig? Har bare sett screenshots, men det som slo meg var lyse og sterke farger, på langt nær så mørkt og dystert som jeg hadde sett for meg. WoW kan godt være flower power, men Diablo skal være litt mer Dimmu Borgir

Endret av sp0ck
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Er det bare meg som syntes grafikken var litt... WoW aktig? Har bare sett screenshots, men det som slo meg var lyse og sterke farger, på langt nær så mørkt og dystert som jeg hadde sett for meg. WoW kan godt være flower power, men Diablo skal være litt mer Dimmu Borgir

 

Jo, jeg er enig, men husk at det er en veldig tidlig utviklingsfase, og Blizzard gjør alt perfekt, så jeg tror vi får litt mer mørkere farger:)

Lenke til kommentar
- 2D :D:D:D

 

uhm, tror du bør se på videoen igjen. :p

 

Men på en annen side så synes jeg det der var noe av den mest imponerende og artistiske bruken av 3d jeg har sett på lang tid. La dere merke til hvor mange layers/nivå det var i bildet på en gang? Det var trapper og stiger overalt, man kunne se langt inn i bakgrunnen, og utendørs kunne man se utenfor stup o.l

 

Minte meg om spill som Dungeon Siege 1 eller dersom man går så langt tilbake, Another World.

 

Er altfor mange 3d spill som ødelegger 3d-følelsen med å bare stappe alt inn på samme nivå og si seg ferdig med det.

 

Synes grafikken var mer eller mindre perfekt, jeg. Innendørs var det mørkt og dystert og utendørs var det kontraststerke farger og store åpne områder. Kommer sikkert tonnevis med forskjellige områder og steder så man får sikkert nok av alt. :)

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar
1:42 -- Just got out of an interview with Blizzard executive vice-president of game design Rob Pardo. He says Diablo III was in development way back when Blizzard North was still around. The game will still feature PvP online and nightmare modes. Player limits online have yet to be set. As of right now, Blizzard won't reveal any other character classes beyond the barbarian and the witch doctor. Pardo told me the number of total classes in D3 will be similar to D2's original release. Also, in Diablo 3 diablo makes a return (obviously) and takes place after the events of D2. Expect the full interview in the near future.

 

hentet fra IGN

Gleder meg! Mennå er det developer panel på streamen

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
- 2D :D:D:D

 

uhm, tror du bør se på videoen igjen. :p

 

Men på en annen side så synes jeg det der var noe av den mest imponerende og artistiske bruken av 3d jeg har sett på lang tid. La dere merke til hvor mange layers/nivå det var i bildet på en gang? Det var trapper og stiger overalt, man kunne se langt inn i bakgrunnen, og utendørs kunne man se utenfor stup o.l

 

Minte meg om spill som Dungeon Siege 1 eller dersom man går så langt tilbake, Another World.

 

Er altfor mange 3d spill som ødelegger 3d-følelsen med å bare stappe alt inn på samme nivå og si seg ferdig med det.

 

Synes grafikken var mer eller mindre perfekt, jeg. Innendørs var det mørkt og dystert og utendørs var det kontraststerke farger og store åpne områder. Kommer sikkert tonnevis med forskjellige områder og steder så man får sikkert nok av alt. :)

 

Dæven.. så ut som 2d...xD

Lenke til kommentar

eg er så glad! :D:D

 

Starcraft 2 og Diablo 3 vil bevise nok en gang at PC plattforma er den beste.

 

Tenk kor dårlig spela hadde vorte i forhold om dei hadde kome på multiplattform.

 

Har xbox 360, kun for å svelge games som force unleashed og GTA4, som også hadde vert bedre på data.. :(

 

Grafikken er perfekt, og vil fungere på dei fleste maskiner.

Endret av AshtraY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...