Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Fikk mail fra Blizzard om Diablo 3 i natt.

"Get Diablo III FREE by Signing Up for the World of Warcraft Annual Pass"

Kan dette være et tegn på at det ikke er langt unna nå?

Nei, dette er ikke nytt. Det at man får en gratisversjon av D3 om man kjøper 12 måneder med WoW spilletid ble annonsert for flere måneder siden. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Get Diablo III FREE by Signing Up for the World of Warcraft Annual Pass"

Blir ganske dyr versjon av D3 imo. Nice scam bli$$ :!:

Tja hvis du spiller Wow, og har planer om å gjøre det 1år til, så får do jo D3 gratis, pluss at månedsavgiften går ned.. he he... så vil ikke kalle det scam. Klokt tilbud for begge partet vil jeg nå si. Blizz får deg, Du får D3 på kjøpet, hehe... Ikke at jeg noengang kommer til å spille wow igjen...ever... Ill pay fullprice+ pls dear Blizz :D

Lenke til kommentar
Tja hvis du spiller Wow, og har planer om å gjøre det 1år til, så får do jo D3 gratis, pluss at månedsavgiften går ned.. he he... så vil ikke kalle det scam. Klokt tilbud for begge partet vil jeg nå si. Blizz får deg, Du får D3 på kjøpet,

Joda, men hvem kommer til å ville/ha tid til å spille WoW når Diablo III kommer ut? Sistnevnte er jo ikke akkurat mindre oppslukende og tidkrevende enn WoW, så jeg vil nok si at dette var et temmelig listig salgstriks fra Blizzards side.

Lenke til kommentar

Så hva synes folk om patch 10? Trist dag for meg isåfall.

Synes Cauldron of Jordan og Nephalem Cube var noe av det beste med hele spillet.

Å slippe og måtte reise tilbake til byen annenhvert minutt for å selge drit er jo bare en lettelse.

Lenke til kommentar

Så hva synes folk om patch 10? Trist dag for meg isåfall.

Synes Cauldron of Jordan og Nephalem Cube var noe av det beste med hele spillet.

Å slippe og måtte reise tilbake til byen annenhvert minutt for å selge drit er jo bare en lettelse.

litt usikker. Må vente på å teste det på betan over helga for å se.

Jeg likte nephalem cube (cauldron var ikke i betan når jeg fikk invite), men jeg skjønner hvorfor de har tatt den ut. Med den ble det veldig oppstykka i multiplayer ettersom man loota absolutt alt og nesten spilte med inventoryn oppe for å bryte ned ting hele tida. Ettersom hvite items ikke lenger vil gi materialer, kommer det nok ikke til å bli så veldig mange turer inn til town. Gull ser jeg ikke på som noe stort problem, da gull er felles for alle characters du har.

Nye stats er en stor forbedring. Før var alle ting nyttig for alle. De få tingene som var class-spesific var ofte verre enn andre items. Det gjorde at trading var nesten helt borte. Nå er det blitt lettere å se om f.eks den hjelmen du fikk er bra for din class eller kanskje en av de andre classene du har, eller om du kan prøve å selge den. Før var liksom alt en upgrade, uansett type.

Ta bort mystic er greit nok, men føler at vi vil se mystic igjen ved neste expansion :p

Eneste ved patchen jeg er sikker på at jeg ikke liker er at en hotkey er låst til healing potions. Synes det er veldig rart.

Lenke til kommentar

Tja. Store forskjellen ligger vel i at du må til byen for og selge og knekke items og ikke kunne gjøre det mens du er i dungeons. Dette gir deg en liten pause og en stund for og roe seg ned litt noe som jeg synes kanskje er en god ting selv om det blir mindre tid for og skaffe seg xp eller loot.

Forandringen av stats synes jeg har minimal effekt på spillet så langt men du føler deg nok mer hjemme i Diablo verden med disse stats som strengt, dexterity, intelect og vitality.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tja. Store forskjellen ligger vel i at du må til byen for og selge og knekke items og ikke kunne gjøre det mens du er i dungeons. Dette gir deg en liten pause og en stund for og roe seg ned litt noe som jeg synes kanskje er en god ting selv om det blir mindre tid for og skaffe seg xp eller loot.

Forandringen av stats synes jeg har minimal effekt på spillet så langt men du føler deg nok mer hjemme i Diablo verden med disse stats som strengt, dexterity, intelect og vitality.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg trenger påtvungene pauser med kjedlig vandring til byen? Om man vil ha en mer dynamisk opplevelse, hvorfor designer de ikke dugeons med mer og mindre rolige sekvenser?

AtW

Lenke til kommentar

Jeg tror nok ikke forskjellen blir så stor egentlig siden du får en portal som går direkte til byen i nærheten av alle du trenger i en uforstyrret miljø en for og stå i en dungeon med mulighet for monster som kommer og forstyrrer deg men du kåler i inventory.

Men jeg er nok enig med deg også selv om jeg tror att det er stor forskjell på sekvensene i spillet allerede med tanke på tempo.

Lenke til kommentar

Tre og et halvt år siden Diablo III ble annonsert på Paris WWI... TRE OG ET HALVT...

For tre og et halvt år siden forsvarte jeg grafikken i DIII som stilistisk.

I dag må jeg innrømme at det begynner å se litt slitt ut....

jeg bryr meg normalt ikke om grafikk å koser meg fortsatt med D2.

men å se på D3, som kommer ut 13 år senere, med slik en minimal oppgradering. Da blir jeg skuffet :(

Håper inderlig gameplayet er fortreffelig.

Lenke til kommentar

At de fjerner scrolls synes jeg bare er positivt. Å måtte restocke det til stadighet er ikke noe mer enn enda en liten bit grinding og det er fint det forsvinner. At du løp rundt et sted og plutselig gikk tom for TPs var ingenting annet enn irriterende og hadde ingen effekt på gameplayet annet enn at du måtte loke rundt til du omsider fant en eller et waypoint.

At de fjerner cuben synes jeg er litt synd, likte måten det fungerte på før.

Ang det grafiske så sier jeg bare vent. Vi har kanskje fått se muligens 10-20% av all grafikken til nå. Det er fortsatt en mengde skills vi ikke har sett(+ variasjoner med runestones) så det er fortsatt mye spennende i vente. I tillegg en mengde monstre og items vi ikke har fått se. Og å se youtube vids og screenshots kontra å se grafikken ingame er to vidt forskjellige ting. Jeg var også skeptisk, men etter å ha spillt igjennom betaen et par ganger så synes jeg det ser veldig bra ut. Animasjonene er fine, ragdoll-effektene er stilige og stemningen er i stor grad ivaretatt fra tidligere spill. Jeg er hvertfall 100% overbevist om at D3 kommer til å bli sinnsykt bra ut fra det jeg har erfart fra betaen til nå.

Lenke til kommentar

jeg bryr meg normalt ikke om grafikk å koser meg fortsatt med D2.

men å se på D3, som kommer ut 13 år senere, med slik en minimal oppgradering. Da blir jeg skuffet :(

Håper inderlig gameplayet er fortreffelig.

Vurderer egentlig sterkt å avbestille spillet pga. alt rotet og forsinkelsene, samt det forbanna tullet med DRM og begrensninger som maks 10 karakterer.

Regner med at det kommer en piratversjon etterhvert som både er offline, og hvor man kan lage så mange man vil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...