Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har spillt igjennom betaen tre ganger nå og tro meg, det er særdeles lite å spoile... Du får vite handlingen i noe som jeg vil tippe er omtrent 1/3 av handlingen i første act. Og det er ikke veldig spennende :p Det er ikke slik at jeg sitter igjen med en følelse av at jeg har "spillt" spillet. Det er mer som en ekstremt begrenset demo. Du får testet classene samt omtrent 1/3 av skills. Du finner ingen/få gode items (alt opp til rare, og kun ekstremt få rares hittil).

Jeg vil sammenligne det med å spille frem til du har gjort Countess questen (q4) i a1 i Diablo 2. I forhold til endgame lvl 90+ og baal hell er det forsvinnende lite som avsløres.

Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg si at Bashiok lyver, men det KAN hende han faktisk prøver på febrilsk brannslukking og at spillet faktisk kommer i februar. Men, jeg tviler. Regner med de trenger mer enn 3 uker på å få spillet ut til leverandører.

Kommer ikke til å skje. Det eneste Blizzard henter på å snike inn en release så fort som mulig er fuktige nerdebukser. De har tidligere sagt at de vil annonsere det minst to måneder før release, de får tross alt mye mer hype på den måten.

Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg si at Bashiok lyver, men det KAN hende han faktisk prøver på febrilsk brannslukking og at spillet faktisk kommer i februar. Men, jeg tviler. Regner med de trenger mer enn 3 uker på å få spillet ut til leverandører.

Kommer ikke til å skje. Det eneste Blizzard henter på å snike inn en release så fort som mulig er fuktige nerdebukser. De har tidligere sagt at de vil annonsere det minst to måneder før release, de får tross alt mye mer hype på den måten.

De har vel også tidligere sagt det kommer i q1?

AtW

Lenke til kommentar

Og da er det vel nesten så godt som offisielt at Diablo 3 kommer også til konsoll....woooohooo!! :D

http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4526/-diablo-iii-kommer-til-konsoll

Deilig at ett spill blir portet fra PC til konsoll for en gangs skyld og ikke omvendt!

De har vel også tidligere sagt det kommer i q1?

AtW

Jepp, målet deres er å gi ut spillet i Q1. Men det er tross alt over 2,5mnd til. Jeg forventer og håper på en release dato innen en måneds tid. :)

Lenke til kommentar

De sa jo bare at det var et mål å få det ut i Q1, de lovet ingenting og hadde forbehold om at det er ikke ferdig før det er ferdig.

Jeg venter heller et ekstra kvartal bare håper vi slipper å se et lignende scenario som mellom D2 1.09d og 1.10. Selv om det skjedde flere år senere så synes jeg fortsatt ikke det var en god måte å løse ting på i forhold til content, gameplay-mechanics osv. Jeg håper de heller nå slipper expansions eller dlcs som tar seg av dette slik at base game forblir noenlunde uforandret. Nye items er greit, men ikke alt det andre. Omveltningen var for stor imo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...