Xandathrii Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Holder meg laaaangt unna beta på D3, skal ikke hverken spoile noe eller spille dette "mesterverket" uferdig Håper på en releasedato snart, men regner med April-ish release, så er ikke stresset Pre-order i boks, så nå er det bare å vente Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Spoiler alert: Det er ikke stort med spoilers i beta. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ikke føles det veldig uferdig heller. Litt bugs er det jo selvsagt, men i forhold til betaer jeg har prøvd av andre spill er dette en drøm. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Vært lite nytt nå i mange uker egentlig. Men så har ju jul hvert her og forstyrret litt også. Håper på mer info om spillet snart... Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Etter hva jeg har fått med meg har de fleste beta patchene omhandlet balansering, men noen endringer har det vært. Blizzard har sagt det er poleringen de holder på med, og balansering er helt klart polering Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det jeg har opplevd i patchene til nå i betaen er ganske minimale endringer, det er i all hovedsak snakk om balansering, testing av skills og RMAH. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Spoiler alert: Det er ikke stort med spoilers i beta. Umh, å spille D3 i det hele tatt kan vel regnes som en spoiler? Det var iallefall det jeg mente med å ikke spoile spillet før det er helt og ferdig Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg har spillt igjennom betaen tre ganger nå og tro meg, det er særdeles lite å spoile... Du får vite handlingen i noe som jeg vil tippe er omtrent 1/3 av handlingen i første act. Og det er ikke veldig spennende Det er ikke slik at jeg sitter igjen med en følelse av at jeg har "spillt" spillet. Det er mer som en ekstremt begrenset demo. Du får testet classene samt omtrent 1/3 av skills. Du finner ingen/få gode items (alt opp til rare, og kun ekstremt få rares hittil). Jeg vil sammenligne det med å spille frem til du har gjort Countess questen (q4) i a1 i Diablo 2. I forhold til endgame lvl 90+ og baal hell er det forsvinnende lite som avsløres. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 det er lov å håpe Nei, det er avkreftet lenge før bildet ble opplastet. Ingen distributører vet noe mer om release-dato enn det vi gjør. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) det er lov å håpe Nei, det er avkreftet lenge før bildet ble opplastet. Ingen distributører vet noe mer om release-dato enn det vi gjør. Jepp, ikke annet enn et PR-stunt. Move along. Edit: Bashiok har også kommentert dette; -whats the word on this? http://t.co/dqQ8mt7G -The word is lol. Endret 8. januar 2012 av Tørriss Lenke til kommentar
johanf Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Nå skal ikke jeg si at Bashiok lyver, men det KAN hende han faktisk prøver på febrilsk brannslukking og at spillet faktisk kommer i februar. Men, jeg tviler. Regner med de trenger mer enn 3 uker på å få spillet ut til leverandører. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Nå skal ikke jeg si at Bashiok lyver, men det KAN hende han faktisk prøver på febrilsk brannslukking og at spillet faktisk kommer i februar. Men, jeg tviler. Regner med de trenger mer enn 3 uker på å få spillet ut til leverandører. Kommer ikke til å skje. Det eneste Blizzard henter på å snike inn en release så fort som mulig er fuktige nerdebukser. De har tidligere sagt at de vil annonsere det minst to måneder før release, de får tross alt mye mer hype på den måten. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Nå skal ikke jeg si at Bashiok lyver, men det KAN hende han faktisk prøver på febrilsk brannslukking og at spillet faktisk kommer i februar. Men, jeg tviler. Regner med de trenger mer enn 3 uker på å få spillet ut til leverandører. Kommer ikke til å skje. Det eneste Blizzard henter på å snike inn en release så fort som mulig er fuktige nerdebukser. De har tidligere sagt at de vil annonsere det minst to måneder før release, de får tross alt mye mer hype på den måten. De har vel også tidligere sagt det kommer i q1? AtW Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Og da er det vel nesten så godt som offisielt at Diablo 3 kommer også til konsoll....woooohooo!! http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4526/-diablo-iii-kommer-til-konsoll Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Og da er det vel nesten så godt som offisielt at Diablo 3 kommer også til konsoll....woooohooo!! http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4526/-diablo-iii-kommer-til-konsoll Deilig at ett spill blir portet fra PC til konsoll for en gangs skyld og ikke omvendt! De har vel også tidligere sagt det kommer i q1? AtW Jepp, målet deres er å gi ut spillet i Q1. Men det er tross alt over 2,5mnd til. Jeg forventer og håper på en release dato innen en måneds tid. Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ikke vært feil om dette kom rett før påske, og TG Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Har en god feeling med 23.mars Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 De sa jo bare at det var et mål å få det ut i Q1, de lovet ingenting og hadde forbehold om at det er ikke ferdig før det er ferdig. Jeg venter heller et ekstra kvartal bare håper vi slipper å se et lignende scenario som mellom D2 1.09d og 1.10. Selv om det skjedde flere år senere så synes jeg fortsatt ikke det var en god måte å løse ting på i forhold til content, gameplay-mechanics osv. Jeg håper de heller nå slipper expansions eller dlcs som tar seg av dette slik at base game forblir noenlunde uforandret. Nye items er greit, men ikke alt det andre. Omveltningen var for stor imo. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Helt Enig FEH, dagens spill blir ofte sluppet alt for tidlig. Det finnes nok av spill å spille i mellomtiden uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå