porlaket Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Spike TV Game Awards om 5 dager, og kanskje vi er så heldige at Blizzard kommer med en dato da *crosses fingers* Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Diablo 3 Beta key -> CHECK! Lenke til kommentar
laurell Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Fantastisk! [media]http://www.youtube.com/watch?v=nV8mSd3PnQY[/media] 4 Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Så blacksmithin, jewler og enchanter var på sidene nå også. Men virker for meg som om det er utrolig mye random stats på items du kan crafte fra blacksmithing. Er dette noe som er klart eller bare "work in progress"? Håper vi får en release dato snart, begynner snart og føles gammelt ut før det kommer ut jo... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Skal se om jeg rekker en playthrough i kveld så kan jeg komme med noen kjappe synspunkter. Får ta å spille igjennom resten av charsa neste uke og gi en litt fydligere tilbakemelding da. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Må bare si at haters gonna hate... Det her var rett og slett bare dødsgøy. Spillte igjennom en gang nå med male Monk. Noen betraktninger: Grafikken ser faktisk veldig bra ut. Det flyter bra og teksturene er pene å se på. Destruction er også bra laget. Stemningen er ikke så "rainbows & unicorns" som det ser ut til på bilder. Det er mørkt, tåkete og fuktig utendørs, litt lysere og varmere innendørs. Skill systemet er tjah... Greit nok. Må nok vennes til. Man har to skills på høyre/venstre museknapp (som kan velges blant alle active skills) samt at man kan ha 5 skills til som brukes ved å trykke 1-2-3-4-5 Det er egentlig ganske befriende at man slipper å bekymre seg for å "waste" points på skills og stats siden de blir auto-distet. Animasjoner for skills, hits, monster-deaths osv. ser veldig bra ut. Det tok ganske lang tid å spille igjennom betaen (dog, jeg lot ikke en cm av kartet være unexplored). Faktisk brukte jeg lengre tid på dette, enn jeg ville gjort på å soloe a1 i d2 (men da kun gjøre quests uten å explore hver minste lille krok) Kommer tilbake med mer neste uke 2 Lenke til kommentar
LMH Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Gratulerer med beta! Fekk du den på heilt vanleg måte? Du kjenner ikkje nokon eller fekk den i ein konkurranse eller slikt? Heile åpningscinematicen til D3 blir vist for første gong i kveld, reknar med den blir lagt ut i full HD etter kvart! Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Diablo 3 intro cinematicen har blitt offentliggjort: http://www.youtube.com/watch?v=Y9mUe5vHYzs&feature=player_embedded Da gjenstår det bare å vente i spenning på en release date! Lenke til kommentar
Everket Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Jeg er vant til cinematics av ypperste klasse fra blizzard. Så dette kan jeg trygt si var underwhelming. Endret 11. desember 2011 av Everket Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg er vant til cinematics av ypperste klasse fra blizzard. Så dette kan jeg trygt si var underwhelming. Hvordan var dette lavere enn ypperste klasse? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Så du hele, eller bare den boken i starten? Jeg likte det jeg så. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg er vant til cinematics av ypperste klasse fra blizzard. Så dette kan jeg trygt si var underwhelming. Hvordan var dette lavere enn ypperste klasse? Kvaliteten på cinematicen er av høyeste klasse. Men det er ikke særlig mye tvil om at den "tegnede" delen kun er med fordi de enten ikke har hatt tid eller villet investere nok tid i å lage en full intro cinematic (Se bare på Illidan vs Arthas "cinematicen" fra WC3:FT). Tenk bare på hvor episk kampene i starten ville sett ut om de hadde hatt samme kvalitet som slutten av videoen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Eller kanskje de lagde den første biten fordi de tenker mer på det kunstneriske enn å ha så bra effekter som mulig? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg er vant til cinematics av ypperste klasse fra blizzard. Så dette kan jeg trygt si var underwhelming. Hvordan var dette lavere enn ypperste klasse? Hvordan er dette ypperste klasse? Hva gjør det bedre enn en cinematic fra feks 5 år tilbake? FOr all del, det er ikke spesielt dårlig, men ser ikke helt hva som gjør det til ypperste klasse akkurat. AtW Lenke til kommentar
LMH Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Vart ikkje frykteleg imponert eg heller. Likte forsåvidt starten best, trur ikkje akkurat dei har laga det slik for å spare tid og pengar. På ingen måte ein dårleg snutt, men har blitt meir reven med før. Det tekniske er som vanleg av ypperste klasse, men resten... tja... veit ikkje, det er noko som manglar. Endret 11. desember 2011 av LMH Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Fekk du den på heilt vanleg måte? Du kjenner ikkje nokon eller fekk den i ein konkurranse eller slikt? Helt vanlig måte Lenke til kommentar
garnok Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Woop, beta invite i dag Tydligvis ny wave med invites ute å går Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hmpf, drit blizzard.. Får aldri beta-invite jeg :/ Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Samme her men føler nå jeg kan vente til release dagen faktisk. Virker som om det var utrolig bra att spillet ikke kom i år om en kikker litt på forumet der nye betaversjoner kommer hele tiden og masse andre små problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå