Feh Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg har en mistanke om at attributes har blitt en smule "dummified". Det virker som det er mange færre attributes totalt, og generelt færre pr. item. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Vet man hva disse +x random properties kan være? Itemsene virker forbausende kjedelige i hvilke bonuser de tilbyr, men hvis de kan ha spennende nok bonuser kan det jo fortsatt være kult. Hvis du har spillt Diablo 2, så er det nok rimelig tilsvarende bonuser. Typisk er +attack speed, +damage, +damage%, resist cold/fire/lightning/poison, +hp, damaged reduced by x, osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Items virker forferdelig kjedelige på nåværende tidspunkt. Det er heldigvis bekreftet at det som ligger på siden nå ikke er ferdig utviklet, og det er heller ikke alt som faktisk er lagt ut. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Håper de snart tar til vettet med "always online", kan ikke save hvor du vil, og kan ikke pause? Hva faen? AtW Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Håper de snart tar til vettet med "always online", kan ikke save hvor du vil, og kan ikke pause? Hva faen? AtW Det høres nøyaktig likt ut som multiplayer-delen fra D2. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Håper de snart tar til vettet med "always online", kan ikke save hvor du vil, og kan ikke pause? Hva faen? AtW Det høres nøyaktig likt ut som multiplayer-delen fra D2. Ja, bare synd vi snakker om singleplayer. AtW Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Pause? Town Portal -> problem solved Lagre hvor man vil? Spillet autolagrer -> problem solved. Makan til tullete ting folk skal klage på. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Pause? Town Portal -> problem solved Lagre hvor man vil? Spillet autolagrer -> problem solved. Makan til tullete ting folk skal klage på. Makan til ting folk skal akseptere av dette spillet fordi det er blizzard, jeg er sikekr på at spillet kunne trekt penger av bankkontoen uten folks kjennskap, og folk ville bagatellisert det. Synes du virkelig ikke mange på pause er et problem? Har du aldri pauset ett spill? Lage ett skikkelig spill -> Problem solved. Hvorfor skal jeg måtte bruke suboptimale løsninger for å komme meg rundt blizzards idiot-designbeslutninger? AtW Endret 27. september 2011 av ATWindsor Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg har pauset et spill i min tid, men aldri et online-spill. Og spillet lagres fortløpende, så ser ikke hva du mener med "ikke save hvor du vil". Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg har pauset et spill i min tid, men aldri et online-spill. Og spillet lagres fortløpende, så ser ikke hva du mener med "ikke save hvor du vil". Jeg snakker om singleplayermodusen her. Om man dør i singlepayer D3, hvor starter man fra? AtW Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg har pauset et spill i min tid, men aldri et online-spill. Og spillet lagres fortløpende, så ser ikke hva du mener med "ikke save hvor du vil". Jeg snakker om singleplayermodusen her. Om man dør i singlepayer D3, hvor starter man fra? AtW Town? Slik har det jo alltid vært i Diablo serien. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Singleplayer er fortsatt online. Dør man uten venner havner man ved nærmeste checkpoint. Det blir da som oftest en relativt kort avstand fra der du døde, men langt nok unna til å ikke bli insta-ganket av de som drepte deg. Endret 27. september 2011 av Pingas Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Oppdaget akkurat en ganske kjip side effect av fjerningen av skills. Hva er nå vitsen med tryllestaver til castere? uten + til skills blir det svært få som brukens til noe. Se her Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Wands er bare til Wizard. De kan brukes som range attack uten å koste arcane power. Det vil si at om du er tom for arcane power kan du fortsette å gjøre skade fra avstand. Det er også abilities som baseres rundt wand (f.eks Virtuoso). Spells vil også baseres på weapon damage, noe wands også gir. Endret 27. september 2011 av Pingas Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Singleplayer er fortsatt online. Dør man uten venner havner man ved nærmeste checkpoint. Det blir da som oftest en relativt kort avstand fra der du døde, men langt nok unna til å ikke bli insta-ganket av de som drepte deg. Akkurat, så man kan ikke pause, eller save hvor man vil, en gjennomført idiotisk kombo. AtW Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Du mister ikke fremgangen du har gjort etter checkpointen av å dø. Det eneste som forandres er karakterens posisjon. Å måtte løpe 10-15 sekunder etter en død er kjempeidiotisk i forhold til å savescumme før hver eneste fight (tedious), kun for å unngå å løpe noen sekunder. En mekanisme som også kun ville fungert i et offline-spill, noe som ikke vil være rettferdiggjørbart i Diablo 3. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Til Diablo sitt forsvar har heller ikke et spill som Titan Quest noen mulighet for quicksave. Man kan lagre spillet, men da respawner man ved forrige checkpoint. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Til Diablo sitt forsvar har heller ikke et spill som Titan Quest noen mulighet for quicksave. Man kan lagre spillet, men da respawner man ved forrige checkpoint. Problemet er ikke at man ikke har quicksave, problemet er at man ikke har quicksave OG ikke kan pause, oi det ringte på døra, synd trist leit, du spiller jo Diablo 3.... AtW Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Singleplayer er fortsatt online. Dør man uten venner havner man ved nærmeste checkpoint. Det blir da som oftest en relativt kort avstand fra der du døde, men langt nok unna til å ikke bli insta-ganket av de som drepte deg. Akkurat, så man kan ikke pause, eller save hvor man vil, en gjennomført idiotisk kombo. AtW Men det var jo mye bedre i D2 da! Døde sånn at du måtte løpe fra nærmeste waypoint (IE WP eller CP i D3) uten noen items for å hente liket. Eller save & exit og start nytt game, der du måtte drepe alle fiendene på nytt igjen. Det var vel heller ikke noen ordentlig save funksjon i single player. Om ikke annet var den identisk til multiplayer. Du avslutter spillet, og starter i byen igjen, alle monstre respawnet, og du må sloss deg vei fra siste waypoint du var ved. Føler du har et godt poeng i at single player burde være støttet, men for min del har det ingen effekt. Mulig til og med en positiv effekt at det kun er online, da det vist nok blir vanskeligere å hacke spillet. Selv det tatt i betraktning støtter jeg at SP burde vært tilgjengelig. Men å klage på at ikke det er pause eller save funksjon blir litt dumt. Pause er ikke mulig, så skal gi deg den. Men lagring? Den er på ingen måte annerledes enn i D2. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Problemet er ikke at man ikke har quicksave, problemet er at man ikke har quicksave OG ikke kan pause, oi det ringte på døra, synd trist leit, du spiller jo Diablo 3.... AtW Oi, det ringte på døra, så bra at jeg har Stone of Recall. Viste seg at det bare var en utlending som faker å være blind for å selge billig kunst på døra? No problem, bare å gå inn i portalen igjen tilbake til actionen. Var aldri noe problem med dette i Diablo 2 heller. Endret 27. september 2011 av Pingas 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå