ex-jordbærplukker Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 vet ikke om dette er sant men hørte rykter på at det kommer en ny karakter som heter necromancer som voldtar kropper til døde ved eksplosjoner osv Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Necromancer ble annonsert på blizzcon ja, det blir payed DLC. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 vet ikke om dette er sant men hørte rykter på at det kommer en ny karakter som heter necromancer som voldtar kropper til døde ved eksplosjoner osv Supert forsøk på festligheter... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Når starter den 20års jubileums dingsen da? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Men, jeg skal legge inn alt BLizzard vil poste i denne posten. Da må du endre navn på denne tråden når du sier det. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Men, jeg skal legge inn alt BLizzard vil poste i denne posten. Da må du endre navn på denne tråden når du sier det. Det var 8 ½ år siden han posten men greit nok... Håper nå D1 remake i D3 kommer til og bli grei nok. ellers håper jeg de kommer mer nytt snart, det holder nok ikke tror jeg med Necro og noen nye felter som går og spille på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Tsk, 8 år til eller fra..et musepiss i havet av tid. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Var ikke mye aktivitet her lenger... Spiller litt på S9 nå med P735 men venter på S10 med fler QOL oppdateringer. Armoury skal bli veldig bra håper jeg. Spiller Smonk og gidder ikke og respecce så ofte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Kan ikke tenke meg at andre enn twitchere som tjener penger fortsatt spiller dette.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 er en dog del som spilller, men det er nok en del casual folk som ikke bruker tid på forum og streaming. ser også fram til neste patch, skal bli moro med crafting mat tab og primal ancients. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) Anbefaler folk å ta en titt på Path of exile om dere liker slike typer spill! Jeg har spilt 800+ t diablo men det ble fort ensformig... gav meg rundt de tidene den cuben kom, rundt s3-4? Mens poe har jeg spilt tilsvarende om ikke mer nå, og der er det uendelig med muligheter og jeg er fortsatt ikke lei! Det er også på en måte sesonger der, men det er i form av leagues, hvor det kommer nytt innhold hver 3 mnd. 1-2 ggr i året er det større innholdsoppdateringer. Slik som patch 3.0 som kommer i sommer. Håper det er OK at jeg nevner det her, men det er jo relativt dødt, så tenkte det var greit å informere om alternativer Og om noen har prøvd det tidligere men ikke var fan anbefaler jeg å ta en ny titt nå, det har skjedd veldig mye det siste året! PS: det er forøvrig 100% Free to play, men for å gjøre trading enklere så anbefales det å kjøpe noen premium stash tabs. Det er dog fortsatt mulig å trade uten disse. Endret 18. februar 2017 av dTd Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Er ikke noe fan av "uendelige muligheter" med skill trees. Blir bare sittende og glo på youtube og guider om den beste builden istedet for å spille da. 1 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Ja, nei, det blir jo selvfølgelig en smakssak. Jeg var ikke så fan av at det kun var en build som var god nok... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 det stemmer nå ikke helt da, leaderborads i D3 har vel aldri vært så ballansert som det er nå om dagen, skiller bare noen få lvls mellom alle klasser. men jeg kjenner til PoE og ser helt klart at folk synes det er morsomt. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Jo flere muligheter en har når det kommer til builds, jo vanskeligere er det for utviklere å faktisk få dette balansert godt nok. Uansett er den store fallgruvene til PoE at det er kostbart å endre builds lategame. Så har man valgt å leke og prøve sine egne stier på veien til levelcap så får man virkelig svi for dette med mindre man er heldig. Så PoE er desverre et spill der man slavisk følger andres. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Det kan godt hende det har blitt bedre nå altså, men når jeg spilte det var det ikke store muligheter! Jeg er uansett ikke her for å starte en diskusjon om hva som er best. Ville bare opplyse at poe finnes og jeg liker det bedre enn d3 da tråden så helt dø ut! Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Helt enig at om jeg spiller mye så er nok PoE bedre på mange måter. Selv liker jeg D3 bedre grunnet sin enkle oppbygging med nettopp skill treet og mulighet for bytting av spec. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Har prøvd meg litt på Monk denne season, Sunwoko LTK. Er paragon 600, har det man trenger av gear til buildet og kommer meg opp på GR66. Har nok skade til å gå videre, men avhengig av mobs så dør jeg plutseig litt for ofte. Men fy flate så kjedelig monk er å spille. Har prøvd å variere med diverse andre builds, som Exploding Palm Seven sided strike, wave of light og innas generator, men de er like kjedelige... Er vant med Barbarian, Wizard og DH, og de er både mer variert og sterkere enn monken samtidig som de er lettere å geare opp... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 de er nok ikke spesielt sterkere enn monk, men de er nok lettere å spille/komme høyere på lista med. jeg har selv testa alle klasser, og barbar er den jeg gjør det best med. har tatt solo 85 med leapquake, mens de andre klassene har jeg bare nådd 75 eller lavere. nå er dette riktignok nonS vs season, så jeg sku tro UE demon hunteren min klarer 80 om jeg prøver da. men det er nok så høyt den går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå