Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ptr patchnotes er ute, og så langt så ser det ikke ut som det skjer så mye i neste sesong heller. blir vel til at jeg kjører på i noen dager for season journey og etter det så blir det bare dersom jeg kjeder meg for mye.

 

eneste vi kan håpe på er at det kanskje nærmer seg en ny expantion siden patchene har blitt mindre de siste 2 sesongene.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

4 nye torment lvls (11-14) er vel den største nyheten. Ellers mer effektiv farming av infernal machines og rift keys.

 

Grunnen til at det skjer mye mindre for hver patch nå er fordi store deler av diablo 3 teamet (utviklere m.m.) har blitt flyttet over på andre prosjekter. Det er mao. bare et "skeleton crew" igjen på videre utvikling av spillet. Selv disse har nok også andre arbeidsoppgaver utover diablo 3. Noen ble reassignet til WoW og andre spill.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

DH har det beste settet som haedrigs gift synes jeg. men siden det var det jeg spillte denne sesongen så blir det nok enten barb eller crusader på meg, liker begge setta man starter med.

 

for solo spilling så er det egentlig hipp som happ hv aman velger, så lenge det er noe du liker å spille, det er ganske godt balansert nå.

Lenke til kommentar

Det har dukket opp en ny solo metode for å lvle opp raskere enn i groups basert på massacre bonus. WD er visst vesentlig raskere enn andre classes der, opptil 30-60 min. Har ikke kommet så mye info enda selv om konseptet er relativt basic, dukker sikkert opp guides før season start. WD er forøvrig en helt kurant class å spille journey med, spesielt nå siden Helltooth er i Haedrig bagen.

Lenke til kommentar

Jeg har spillt mye leapquake barbarian og trives med hvor tilgivende det er etterhvert som man får litt gear. Tåler utrolig mye samtidig som man kan dele ut en god del juling. Har ikke kommet meg så høyt i GR med det da, single target damage er ikke den beste og har ikke funnet en "the furnace" så rift guardian går treigt.

 

Hva slags spillestil er det DH settet legger opp til?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Er ikke sikker på hvordan aktiviteten i gamer.no (søk på gamerno eller gno, husker ikke) communityet er, men der er det bare nordmenn hvertfall.

 

Men det har nok avtagende popularitet, ja. De fleste ivrige spillerne spiller bare season start ut et stykke og så gir de seg. Det er nok også mange som spiller BF1 beta de kommende dagene :)

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...