nagina Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 På tide med reamp av hele spillet, holder ikke med flere seasons, er blitt for likt og det samme. Se bare på season 5 og 6. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 (endret) ptr patchnotes er ute, og så langt så ser det ikke ut som det skjer så mye i neste sesong heller. blir vel til at jeg kjører på i noen dager for season journey og etter det så blir det bare dersom jeg kjeder meg for mye. eneste vi kan håpe på er at det kanskje nærmer seg en ny expantion siden patchene har blitt mindre de siste 2 sesongene. Endret 15. juni 2016 av Spirre Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 4 nye torment lvls (11-14) er vel den største nyheten. Ellers mer effektiv farming av infernal machines og rift keys. Grunnen til at det skjer mye mindre for hver patch nå er fordi store deler av diablo 3 teamet (utviklere m.m.) har blitt flyttet over på andre prosjekter. Det er mao. bare et "skeleton crew" igjen på videre utvikling av spillet. Selv disse har nok også andre arbeidsoppgaver utover diablo 3. Noen ble reassignet til WoW og andre spill. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 3 lvls. 13 er høyeste. men ja, det er positivt. og garantert machine drop, samt mulighet for opptil 3 GR keys. gjør at de mindre morsomme tingene man må gjøre tar mindre tid enn før. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Nå er snart S6 slutt. Noen som skal fortsette i S7? Ser det er mange som ikke gidder S7 siden det er så små forandringer/nerfs. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Jeg gadd 2 dager i S6 fordi ingenting var forandret fra S5 Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Nå er snart S6 slutt. Noen som skal fortsette i S7? Ser det er mange som ikke gidder S7 siden det er så små forandringer/nerfs. Ja, nå som twister metaen går vekk så. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 jeg kommer nok til å kjøre igjennom season journey igjen, så får vi se hva som skjer etter det Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Ja det blir store forandringer men jeg tror også spillet har godt av det. META som er nå er ikke ba for spillet synes jeg. Det er ikke artig og spille DH & crusader nå dessverre selv om de ikke er dårlige. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Så hvilke klasser vil dere anbefale for S7 hvis man har lyst til å gå solo og målet er season journey? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 DH har det beste settet som haedrigs gift synes jeg. men siden det var det jeg spillte denne sesongen så blir det nok enten barb eller crusader på meg, liker begge setta man starter med. for solo spilling så er det egentlig hipp som happ hv aman velger, så lenge det er noe du liker å spille, det er ganske godt balansert nå. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Det har dukket opp en ny solo metode for å lvle opp raskere enn i groups basert på massacre bonus. WD er visst vesentlig raskere enn andre classes der, opptil 30-60 min. Har ikke kommet så mye info enda selv om konseptet er relativt basic, dukker sikkert opp guides før season start. WD er forøvrig en helt kurant class å spille journey med, spesielt nå siden Helltooth er i Haedrig bagen. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Jeg har spillt mye leapquake barbarian og trives med hvor tilgivende det er etterhvert som man får litt gear. Tåler utrolig mye samtidig som man kan dele ut en god del juling. Har ikke kommet meg så høyt i GR med det da, single target damage er ikke den beste og har ikke funnet en "the furnace" så rift guardian går treigt. Hva slags spillestil er det DH settet legger opp til? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 her er en video. du finner mange slike i forskjellig kvalitet på tuben. Lenke til kommentar
Methilian Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 http://us.battle.net/d3/en/blog/20210379/patch-242-now-live-8-2-2016 Ny patch ute nå og ny season på fredag.Jeg spilte ikke noe i S6 da alt var helt likt S5 så lurer på å spille litt casual nå i S7. Er gamer.no-klanen oppe og går enda eller? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Gamerclanen er oppe og går ja. Pleier å være en del aktivitet der i starten av sesongene og. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Noen som fortsatt spiller? Har ikke spilt siden jeg fullførte expensionen med den første karakteren, og ser min høyeste level er 65. Men finner ingen å spille med online? Prøve å starte en ny seasonal character og en av de vanlige, men finner ikke en eneste å joine? Er det virkelig så lite liv i spillet nå? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 (endret) Er ikke sikker på hvordan aktiviteten i gamer.no (søk på gamerno eller gno, husker ikke) communityet er, men der er det bare nordmenn hvertfall. Men det har nok avtagende popularitet, ja. De fleste ivrige spillerne spiller bare season start ut et stykke og så gir de seg. Det er nok også mange som spiller BF1 beta de kommende dagene Endret 1. september 2016 av Feh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå