Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sånn er det nok i alle sesonger, spillet starter jo på 70 med fullt sett. liker du ikke det så er ikke dette noe for deg.

 

grunnen til at det går raskere denne sesongen er fordi det meste har blitt buffet og/eller balansert. det blir jo en naturlig framgang, kjipt om man ikke kommer noe høyere på GR fra sesong til sesong.

 

ut i fra talla jeg har sett på ptr, så virker det ikke som om max GR clear i gruppe vil bli så veldig mye høyere i forholt til s5, samt at gruppe xp er redusert krafig, men solo kommer næmrere gruppe nå både på GR clear og xp gain.

 

mangler kun å få en hardcore til 70 så er jeg ferdig med season journey også, den er en del lettere denne gangen. kjekt for de som jakter på stash.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Akkurat. Jeg har en ancient heart of iron, men trengte aquila til cube. Går selvfølgelig ikke etter spesifikke legendaries på lvl 9 på en ny seasonal char ;)

 

Lvl 20? Hmm. Jeg sjekket endel tråder hvor folk sa lvl 8, men det var forrige sesong. De har vel ikke endret dette siden sist sesong uansett, men fikk sikkert 30 heart of iron og ingen aquila. Så begynte å lure. Tror det hadde vært smartere å gjøre det på en lvl 8 barb for å unngå heart of iron.

 

Uansett, aquila droppet i en rift nå nylig så da slipper jeg mer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ikke så aktivt her om dagen ser jeg.

 

Men tenkte bare å informere om at jeg har opprettet en ny klan, for hovedsaklig HC spilling, og aktive spillere som ønsker å pushe litt.

Er mest retta mot sesongen som kommer siden S6 nesten er ferdig.

Er ikke så mange enda, men noen av oss pleier å ligge relativt høyt på leaderboards.

 

Skulle noen være interessert er det bare å sende PM eller adde meg ingame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...