Akseel Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Blir Crusader eller WD for min del. spiller stort sett én class per season Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Er veldig usikker selv. Har vært barb nå i noen sesonger men tror det blir monk denne gang. Siden det er små forandringer fra forrige sesong så har det ikke vært mye snakk om META/fotm ennå. Tror jeg skal spille denne builden selv i grupper http://www.diablofans.com/builds/69943-quin69-gr83-innas-gen-monk-solo Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 det er en raskere versjon av forrige sesong. dinga akkurat 515 og tok også GR 70 solo på 10 min blank med DH, har spillt mesteparten av lørdag og søndag, spillte ikke fredag. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Hva er det som gjør denne sesongen raskere? Sitter litt på gjerdet om jeg skal spille denne eller ikke. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Ganske lik season 5 ser det ut som, og 5er sugde for min del, så skip s6 denne gangen, dessuten er jeg for opptatt med BDO. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Er veldig lik S5 ja, samme grift meta osv. Men lite til null bottere da, så faktisk mulig å komme seg på leaderboards Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Så man kommer seg til 70 så fort som mulig, skaffer 6-piece settet og that's it. Som man hadde i forrige season også. /slowclap Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 (endret) sånn er det nok i alle sesonger, spillet starter jo på 70 med fullt sett. liker du ikke det så er ikke dette noe for deg. grunnen til at det går raskere denne sesongen er fordi det meste har blitt buffet og/eller balansert. det blir jo en naturlig framgang, kjipt om man ikke kommer noe høyere på GR fra sesong til sesong. ut i fra talla jeg har sett på ptr, så virker det ikke som om max GR clear i gruppe vil bli så veldig mye høyere i forholt til s5, samt at gruppe xp er redusert krafig, men solo kommer næmrere gruppe nå både på GR clear og xp gain. mangler kun å få en hardcore til 70 så er jeg ferdig med season journey også, den er en del lettere denne gangen. kjekt for de som jakter på stash. Endret 2. mai 2016 av Spirre Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Er det fortsatt mulig å gamble seg til en aquila cuirass på en lvl 8-9 crusader, eller har jeg bommet på lvl? Eneste legendary jeg får er heart of iron. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Står lvl 20 i game guiden? http://us.battle.net/d3/en/item/aquila-cuirass Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Du er nok for tidlig ute. Men seriøst, hvorfor bruke tid og shards på å få ting før lvl 70? Tar jo bare 2-3 timer uansett. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Poenget er at på f.eks lvl 20, så er det kun 2 legendary armors man kan rolle. Man gjør dette trikset på ting man skal cube fordi der er man kun ute etter legendary affix. Andre stats på itemet spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Akkurat. Jeg har en ancient heart of iron, men trengte aquila til cube. Går selvfølgelig ikke etter spesifikke legendaries på lvl 9 på en ny seasonal char Lvl 20? Hmm. Jeg sjekket endel tråder hvor folk sa lvl 8, men det var forrige sesong. De har vel ikke endret dette siden sist sesong uansett, men fikk sikkert 30 heart of iron og ingen aquila. Så begynte å lure. Tror det hadde vært smartere å gjøre det på en lvl 8 barb for å unngå heart of iron. Uansett, aquila droppet i en rift nå nylig så da slipper jeg mer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Ah I see. Jeg skjønte ikke helt vitsen med å rolle på lowlvl items. Endret 10. mai 2016 av Bytex Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Ikke så aktivt her om dagen ser jeg. Men tenkte bare å informere om at jeg har opprettet en ny klan, for hovedsaklig HC spilling, og aktive spillere som ønsker å pushe litt. Er mest retta mot sesongen som kommer siden S6 nesten er ferdig. Er ikke så mange enda, men noen av oss pleier å ligge relativt høyt på leaderboards. Skulle noen være interessert er det bare å sende PM eller adde meg ingame. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 nesten ferdig? den er bare såvidt over halvveis. den starta 29 april og varer ca 3 mnder. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Rart at seasons varer så lenge, de endrer jo ingenting på klassene under en season så man går jo drittlei etter første måneden. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 de må jo ha tid til å legge til nye ting også da. 3 mnder er helt greit det. da får de som vil kose seg med sesongen nok tid, de som går lei får mulighet til å spille andre ting føre neste sesong, og blizzard får tid til å legge til nye ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå