Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Jeg spiller DH med Marauder, og uten å være noe særlig over gjennomsnittet god i spillet og uten å ha superbra gear, steamroller jeg lvl 50 grifts. Gjorde en lvl 55 grift i dag på litt under 10 minutter. Jeg liker ikke å dø (spiller Hardcore), så spiller ganske safe...derfor det går så tregt. :p

Aha, får begynne å samle gear, kjører shadowsettet enn så lenge og klarer 60 solo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DH var hvertfall ganske enkel å komme i gang med. Kjørte GR55 med UE, marauder og shadows for å ta den siste conquesten jeg manglet for det siste kapittelet i season journey. Marauder var nok den som gikk lettest, selv med shit gear som ikke en gang var rollet riktig stats på (tom for mats :( ) Kanskje ikke det morsomste buildet, men mye dps hvertfall. Syns nok fortsatt UE er morsomst.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kan noen forklare meg hva det menes med f.eks: "kill enemies while ... is stacked 4 times?"

Tal rasha? du må bruke spells med 4 forskjellige elementer innen 8 sekunder for å få 4 stacks, så bruker du spells med 2 forskjellige elementer konstant etter det(signature spells fungerer) for å vedlikeholde stacks. Så er det bare å drepe mobs.

Når vi er på tema om set dungeons mangler jeg nå bare wastes set dungeon før jeg har master i alle, men klarer bare ikke å få det til. Noen som har noen gode tips? (her er hva barben min har av utstyr og egenskaper http://www.d3planner.com/525183309 )

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har selv vanskelig og tro på at D4 kommer nå innen kort. Om det kommer noe mer innen Diablo sjangeren blir det nok ett helt annet spill. Nå er D3 er veldig bra spill synes jeg. Selv om grafikken er utdatert, men det var den nå spillet kom også.

Lenke til kommentar

Er nok en goood stund til D4 eventuelt kommer.

Det er fortsatt en expansion til D3 som er bekreftet skal komme, som ikke ser ut til å bli tilgjengelig med det første. Og vi vet hvor lang tid de brukte på D3, så D4 er nok "noen" år unna.

Lenke til kommentar

Hvis du skal gjøre solo gr, hvorfor titter du ikke bare på leaderboards ingame? Der ser du alt dem bruker.

Edit; Og det buildet der er slettes ikke dårlig, om det ikke funket for deg så "suger" gearet ditt eller så gjør du det helt feil.

Endret av JVMyhre
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...